نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۲

استقبال چشمگیر از اعلام تاریخ عرضه God of War Ragnarok در اینستاگرام

پست اینستاگرامی مربوط‌به اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی God of War Ragnarok با استقبال چشمگیر طرفداران در فضای مجازی مواجه شده است.

سونی روز گذشته و با انتشار پست جدیدی ازطریق صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی رسماً اعلام کرد که بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. از زمان انتشار این خبر حدود ۲۴ ساعت می‌گذرد و در این مدت بیش از ۱۵۴ هزار نفر در توییتر این پست را لایک کردند و بیش از ۴ میلیون نفر تریلر سینمایی جدید این بازی را در یوتیوب تماشا کردند.

اما استقبال طرفداران در اینستاگرام بیش از جاهای دیگر به مشهود بود. جایی که در عرض ۱۷ ساعت بیش از یک میلیون نفر پست مذکور را لایک کردند. اتفاقی که در پیج اینستاگرام پلی استیشن کمتر شاهد آن هستیم. مثلاً پستی که سونی در آن ریمیک بازی محبوب The Last of Us Part I را معرفی کرد، بعد از سه هفته هنوز به ۳۱۸ هزار لایک هم نرسیده است.

نمایی از تریلر رونمایی از بازی God of War Ragnarök

البته بیشترین لایکی که یکی از پست‌های صفحه‌ی اینستاگرام پلی استیشن تاکنون جذب کرده، هنوز در اختیار لوگوی PS5 است که در ژانویه ۲۰۲۰ و در عرض ۴۸ ساعت به ۵ میلیون لایک رسید. تصویری از کنترلر دوال سنس PS5 نیز در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۴ میلیون لایک گرفته بود.

بازی God of War Ragnarok ابتدا برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود تا اینکه استودیوی سانتا مونیکا از تعویق زمان انتشار بازی به سال ۲۰۲۲ خبر داد. شایعه شده بود که سونی هفته‌ی گذشته از تاریخ انتشار این بازی رونمایی خواهد کرد؛ اما بعد از محقق نشدن این وعده، برخی طرفداران شروع به حمله کردن به اعضای تیم توسعه‌دهندگان بازی در فضای مجازی کرده بودند که واکنش‌های زیادی را به‌دنبال داشت.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده