نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶

بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در دست توسعه قرار دارد

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، بازی Beyond Good and Evil 2 همچنان مراحل توسعه فعالی را دنبال می‌کند و مراحل ساخت آن متوقف نشده است.

مدت زمان زیادی از معرفی بازی Beyond Good and Evil 2 می‌گذرد، اما تاکنون شاهد عرضه این بازی نبودیم و بسیاری فکر می‌کنند که این بازی ممکن است هرگز عرضه نشود و ساخت آن متوقف شده باشد. همان‌طور که شما همراهان عزیز زومجی از آن مطلع هستید، ماه گذشته یوبیسافت با انتشار یک آگهی شغلی اعلام کرد که به‌دنبال استخدام یک انیماتور ارشد برای قسمت دوم بازی Beyond Good and Evil است.

در بخشی از آگهی از بازی Beyond Good and Evil 2 به‌عنوان یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های شرکت فرانسوی نام برده شده بود و همین امر توجه دوباره طرفداران و رسانه‌ها را به این اثر جلب کرد. حال طبق جدیدترین صحبت‌های سازندگان و گزارش اخیر استفن توتیلو، خبرنگار وبسایت axios، توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 همچنان ادامه دارد. این شخص با انتشار یک توییت به این موضوع پرداخت. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر و متن این توییت را مشاهده کنید.

متن توییت استفن توتیلو در مورد بازی Beyond Good and Evil 2

توتیلو در توییت خود در مورد بازی Beyond Good and Evil 2 گفت:  «برای کسانی‌ که کنجکاو هستند، امروز یوبیسافت در جریان نشست پرسش و پاسخ سالانه خود به Beyond Good and Evil 2 اشاره کرد (جای تعجبی نیست، تمام مصوبه‌ها تصویب شده‌اند). این شرکت این اثر را در فهرست پروژه‌های معرفی شده‌ای قرار داد که در مرحله توسعه فعال قرار دارند. این بازی هنوز زنده است.»

آخرین نمایش این اثر به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد. از آن زمان تا به این لحظه، تنها در برخی گزارش‌ها به بودن این پروژه در فاز‌های اولیه توسعه اشاره شده است. شکی نیست طراحی و ساخت یک بازی بزرگ، مسیر طولانی‌ای را به خود به‌همراه دارد و عوامل زیادی در پیشبرد روند آن دخیل هستند.

بااین‌حال باتوجه‌به برخی اخبار گذشته، ظاهرا این بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. بازه زمانی طولانی‌ای بین معرفی و انتشار بازی Beyond Good and Evil 2 وجود دارد و به‌طور قطع این امر، واکنش‌های طرفداران به نسخه نهایی این بازی را سؤال برانگیز خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده