// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ انتشار نسخه نسل ۹ بازی Biomutant مشخص شد

استودیو اکسپریمنت ۱۰۱ و شرکت THQ Nordic اعلام کرده‌اند که نسخه نسل نهمی Biomutant در ماه شهریور عرضه خواهد شد.

سال گذشته بود که بازی Biomutant برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و توانست میانگین امتیازات متوسطی را در متاکریتیک و اوپن کریتیک کسب کند. این در حالی است که اخیرا گزارش‌هایی با محوریت عرضه Biomutant برای کنسول‌های نسل فعلی (نسل نهم) منتشر شده بود.

حال استودیو اکسپریمنت ۱۰۱ و شرکت THQ Nordic اعلام کرده‌اند که بازی نقش‌آفرینی Biomutant در تاریخ ۱۸ شهریور ماه (۹ سپتامبر) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که درگذشته Biomutant را برای پلتفرم نسل هشتمی خود خریداری کرده‌اید، آپدیت نسل نهمی را به‌صورت رایگان کسب خواهید کرد. بااین‌حال اگر هنوز موفق به خرید بازی نشده‌اید، می‌توانید نسخه نسل فعلی را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید.

در ادامه مشخص شده که Biomutant دارای سه حالت گرافیکی روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 خواهد بود. حالت Quality به شما اجازه می‌دهد تا با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه، بازی را تجربه کنید (رزولوشن 1440p روی ایکس باکس سری اس). حالت بعد، Quality Unleashed نام دارد که بازی با رزولوشن 4K و نرخ بالای ۴۰ فریم برثانیه (معمولا بین ۵۰ تا ۶۰ فریم برثانیه) اجرا خواهد شد. در این حالت نیز بازی با رزولوشن 1440p روی کنسول ایکس باکس سری اس اجرا می‌شود.

آخرین حالت گرافیکی Biomutant، پرفورمنس نام دارد که بازی با رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا خواهد شد. در این حالت رزولوشن روی کنسول ایکس باکس سری اس، 1080p خواهد بود. در این‌میان اشاره کنم که نسخه پلی استیشن 5 بازی از دوال‌سنس و ویژگی‌های آن مثل تریگر‌های تطابقی و حسگرهای لمسی درکنار کنترلرهای حرکتی و اسپیکر، پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده از نسخه نسل نهمی بازی Biomutant را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Biomutant توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی Biomutant نوشته است:

بازی بایومیوتنت محصولی ارزشمند برای علاقمندان به بازی‌های نقش‌آفرینی است که با ترکیب ایده‌های خوب از بازی‌های متنوع توانسته تعادلی مناسب را در گیم‌پلی بازی ایجاد کند. هرچند زخم روند طولانی ساخت بازی به وضوح در گرافیک بازی دیده می‌شود، اما تنوع گیم‌پلی و مأموریت‌های فرعی و اصلی باعث شده تا روند کلی بازی تکراری نشود. در مجموع بازی بایومیتونت ارزش وقت گذاشتن، تکرار دوباره و گشت‌وگذار در دنیای آن را با وجود برخی مشکلات فنی دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده