// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳

تعداد بازیکنان Fall Guys به ۵۰ میلیون نفر رسید

حساب کاربری توییتر Fall Guys اعلام کرد که تعداد بازیکنان این بازی تنها دو هفته پس از رایگان شدن، به ۵۰ میلیون نفر رسیده است.

دو هفته پیش بود که بازی Fall Guys: Ultimate Knockout رایگان شد و همزمان در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 5 قرار گرفت؛ درحالی‌که قبلا تنها برای کاربران پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شده بود.

تنها پس از گذشت ۴۸ ساعت از رایگان شدن فال گایز، مشخص شد که تعداد بازیکنان آن به ۲۰ میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر Fall Guys با انتشار یک توییت اعلام کرده که تعداد بازیکنان این بازی به ۵۰ میلیون نفر رسیده است. باتوجه‌به عملکرد بازی در دو روز اول رایگان شدن خود و آمار منتشرشده از سوی اپیک گیمز حول دوبرابر شدن تعداد بازیکنان همزمانی بازی در مقایسه با آخرین آمار اعلام‌شده، آن‌چنان دور از ذهن نبود که Fall Guys به رکوردی شگفت‌انگیز دست پیدا خواهد کرد.

بااین‌حال اشاره کنم که نسخه رایگان بازی، اکنون دیگر روی پی سی تنها در اختیار کاربران اپیک گیمز قرار دارد. پس اگر تا امروز صاحب نسخه PC فال گایز نشده‌اید، باید به اپیک گیمز استور بروید. اما آپدیت‌های بازی برای خریداران فال گایز روی استیم هم منتشر خواهند شد؛ برای افرادی که قبلا در استیم، بازی فال گایز را به اکانت خود اضافه کردند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی Fall Guys به‌صورت تک‌نفره یا درکنار دوستان خود لذت می‌برید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده