نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲

اعلام تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium

شرکت اسکوئر انیکس با پخش یک تریلر تازه از تاریخ عرضه‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی Valkyrie Elysium پرده برداشت.

تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium اخیرا در فروشگاه پلی استیشن فاش شد و اکنون شرکت اسکوئر انیکس رسما این تاریخ را تأیید کرده است. کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 باید در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) منتظر تجربه‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی باشند و نسخه‌ی کامپیوتر آن در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) به‌دست بازیکن‌ها خواهد رسید.

شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را از بازی Valkyrie Elysium پخش کرده است که درکنار تاریخ انتشار به نمایش بخش‌هایی از روند بازی می‌پردازد. در طول این تریلر کاراکترهای مختلفی معرفی می‌شوند و جزئیات بیشتری از مبارزات در دنیای درمعرض خطر رگنراک ارائه می‌شود. این تریلر شماری از نبردهای آزادانه و پرهیجان بازی را نیز نشان می‌دهد. این تریلر در بسیاری از زمینه‌ها تأثیر به‌مراتب بیشتری را نسبت‌به تریلر معرفی در مخاطب ایجاد می‌کند.

دانلود از آپارات

شرکت Square Enix از نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی Valkyrie Elysium نیز رونمایی به‌عمل آورده است. این نسخه در کنسول‌های PS5 و PS4 قیمتی معادل ۷۴.۹۹ دلار خواهد داشت و درکنار آیتم‌های درون بازی مانند ابزار Svartaljr: Sword of the Goddess of the Underworld شامل یک پورت از بازی Valkyrie Profile: Lenneth برای کنسول‌ها است. این نسخه دارای ویژگی‌های جدیدی نظیر ذخیره‌ی سریع، بازگرداندن بازی به عقب یا Rewind و تنظیمات بصری خواهد بود. البته امکان خریداری جداگانه این نسخه از پلی استیشن استور هم وجود دارد.

بازی Valkyrie Profile: Lenneth منحصرا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. نسخه‌ی Digital Deluxe بازی Valkyrie Elysium در کامپیوتر تنها شامل ابزار یادشده خواهد بود و با برچسب قیمتی ۶۴.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی استاندارد بازی نیز در همه‌ی پلتفرم‌ها ۵۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده