// شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱

اجبار قانونی یوبیسافت به انتشار بازی Skull & Bones در سال جاری

به‌تازگی براساس یک گزارش مشخص شده است که شرکت Ubisoft مطابق قرارداد قانونی با دولت سنگاپور باید بازی Skull & Bones را همین امسال به بازار بفرستد.

وقتی چند سال از معرفی بازی Skull & Bones گذشت، گزارش‌های منفی مختلف در رابطه با تیم سازنده‌ی آن منتشر شدند و بازی براساس گزارش‌ها چند بار به‌شدت تغییر کرد. در آن زمان وقتی بازیکن‌ها می‌پرسیدند که چرا یوبیسافت پروژه را لغو نمی‌کند، اطلاعات جدید خبر از این دادند که ماجرا مربوط‌به یک قرارداد قانونی و رسمی با دولت کشور سنگاپور است. ظاهرا به‌تازگی مشخص شد که همان قرارداد باعث می‌شود یوبیسافت موظف به انتشار بازی Skull & Bones در سال جاری باشد.

ایتن گچ، خبرنگار ارشد کوتاکو گزارش داد که مدتی قبل قرار بود بازی Skull & Bones در اوایل تابستان سال جاری عرضه شود. گویا سپس تاریخ عرضه‌ی بازی بدون سروصدا به سپتامبر و بعد از آن به نوامبر منتقل شد. در بخشی از توضیحات او می‌خوانیم: «به من گفته شد که قرار بود طی همین ماه ژوئن برخی از افراد به یک نسخه آزمایشی بازی Skull & Bones دسترسی پیدا کنند و مشغول تست کردن آن شوند. اما عرضه‌ی نسخه آزمایشی در ماه ژوئن باتوجه‌به وضعیت آن لغو شد. البته بازی درهرصورت باتوجه‌به قرارداد موجود با دولت که به پروژه کمک مالی کرد، عرضه خواهد شد».

براساس گزارش تام هندرسون قرار است در هفته‌ی آینده شاهد رونمایی مجدد شرکت یوبیسافت از بازی Skull & Bones و اعلام تاریخ انتشار دقیق آن باشیم. استودیو Ubisoft Singapore سازنده‌ی اصلی این بازی به شمار می‌آید و ظاهرا دولت رسمی کشور سنگاپور بخشی از هزینه‌ی تولید آن را پرداخت کرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده