نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۴

اشاره جیسون شرایر به وسعت و تاریخ انتشار God of War Ragnarok

به‌تازگی جیسون شرایر اعلام کرده است که بازی God of War Ragnarok یک اثر عظیم به شمار می‌آید که همچنان قرار است در ماه نوامبر عرضه شود.

جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ در پستی از ResetEra اعلام کرده است که شرکت سونی همچنان قصد دارد بازی God of War Ragnarok را در ماه نوامبر سال جاری (آبان-آذر) عرضه کند. همچنین او در ادامه تایید کرد که مطابق گزارش‌های قبلی، دنباله‌ی بازی God of War یک اثر بسیار عظیم است و اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی را در داستان خود جای داده است. در ادامه جیسون شرایر گفت که سونی قصد داشت در پایان ماه ژوئن نمایش جدید God of War Ragnarok را منتشر کند اما تصمیم خود را در لحظات پایانی تغییر داد.

شرایر در این‌باره گفت: «پس از صحبت با افراد بیشتر در روز گذشته، به‌طور قطع می‌توانم بگویم که یک رونمایی از تاریخ انتشار یا پیش فروش بازی برنامه‌ریزی شده بود. بااین‌حال در هفته‌ی گذشته اتفاقاتی افتاد که آن را متاثر کرد و من نمی‌دانم که علت چه بود. علاوه‌براین، پلی استیشن به قدری سعی دارد اسرار خود را حفظ کند که حتی اکثر کارمندان سانتا مونیکا در مورد این تصمیم چیزی نمی‌دانند.

بازی God of War: Ragnarok

تا این هفته، بازی همچنان در مسیر انتشار خود در ماه نوامبر قرار دارد. افرادی که روی آن کار می‌کنند عقیده دارند که اثری بسیار بزرگ است و به‌نظر می‌رسد که در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستند. [این اطلاعات] من را به یاد صحبت‌هایی می‌اندازد که قبل از نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ شنیده بودم».

استودیوی سانتا مونیکای وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی God of War Ragnarok را بر عهده دارد. برخی از طرفداران بازی خدای جنگ براساس گزارش‌های غیررسمی منتشر شده، در روز گذشته منتظر انتشار نمایشی جدید بودند که درنهایت این اتفاق رخ نداد و در شبکه‌های اجتماعی اعتراض شدیدی به استودیوی سانتا مونیکا وارد کردند. درنهایت این اعتراض‌ها سبب شد کوری بارلوگ، کارگردان نسخه‌ی ۲۰۱۸ بازی God of War مجبور به واکنش شود.

بازی God of War Ragnarok در حال حاضر برای عرضه روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در حال توسعه است. در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده