نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۲

عقب افتادن عرضه بازی Sea of Stars تا سال ۲۰۲۳

زمان عرضه بازی Sea of Stars، جدیدترین پروژه در دست ساخت استودیو بازی‌سازی Sabotage با تأخیر مواجه شده است. 

مدت زمان زیادی از معرفی رسمی بازی Sea of Stars که به‌عنوان یک پیش‌درآمد برای بازی The Messenger شناخته‌ می‌شود، می‌گذرد. این اثر یک بازی با سبک نقش‌ آفرینی نوبتی است که داستان آن در دنیای The Messenger رخ می‌دهد و سازندگان قصد دارند آن را در اختیار کاربران کنسول نینتندو سوییچ و پی سی  قرار دهند. بازی Sea of Stars پس از معرفی و با نمایش‌های خود، مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت. حالا به‌تازگی مشخص شده است که عرضه بازی با تأخیر مواجه شده و کاربران باید کمی بیشتر صبر کنند.

همان‌طور که شما همراهان عزیز به یاد دارید، سال گذشته استودیو Sabotage اعلام کرد که قصد دارد بازی Sea of Stars را در تعطیلات سال ۲۰۲۲ عرضه کند. بااین‌حال سازندگان با انتشار توییتی در توییتر اعلام کردند که این بازی در زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار خواهد گرفت. از طرفی نیز، در متن منتشر شده، به تمایل استودیو سازنده به انتشار یک دمو قابل تجربه از این بازی در سال ۲۰۲۲ اشاره شده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این متن را مطالعه کنید.

تصویر بازی Sea of Stars

«همان‌طور که ما در حال نزدیک شدن به یک نقطه عطف بسیار بزرگ هستیم مسیر عرضه بازی روشن‌تر می‌شود و ما خودمان را درگیر حجم وسیعی از کارها پیدا می‌کنیم. باتوجه‌به دو اولویت اصلی ما که کیفیت زندگی برای اعضای تیم و کیفیت بازی تمام شده است، حالا ما می‌توانیم تایید کنیم که Sea of Stars در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

ما درک می‌کنیم که صبر یک درخواست بزرگ است و می‌خو‌اهیم صمیمانه از جامعه خودمان برای حمایت‌های بی‌پایان و موج‌های مثبت تشکر کنیم. در عین حال، ما امسال به‌دنبال گزینه‌هایی برای انتشار یک دمو قابل تجربه برای همه هستیم.»

وقوع این امر و انتشار دمو قابل تجربه به‌طور قطع اتفاق هیجان‌انگیزی برای طرفداران این بازی خواهد بود. بااین‌حال باتوجه‌به پیامی که خواندیم، مشخص است اعضای استودیو Sabotage تمام تمرکز خود را روی اتمام روند ساخت بازی Sea of Stars گذاشته‌اند.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده