// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷

واکنش منتقدین به بسته الحاقی Cuphead: The Delicious Last Course

دیروز بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead به‌دست گیمرها رسید و با بازخوردهای عالی منتقدها مواجه شد.

در سال ۲۰۱۸ بود که بسته الحاقی The Delicious Last Course برای بازی Cuphead معرفی شد. کاپهد به خودی خود جزو آن دسته از بازی‌هایی به حساب می‌آید که هنوز پس از گذشت چند سال از عرضه، تازگی دارد و می‌توان آن را تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش قلمداد کرد. بااین‌حال The Delicious Last Course به‌واسطه‌ی شخصیت جدید Ms. Chalice سعی دارد تا این تجربه را گسترده‌تر کند و ازطرفی کاربرها می‌توانند تمامی محتوای اصلی بازی را با این کاراکتر جدید تجربه کنند.

پس از سکوت خبری و تأخیر در عرضه The Delicious Last Course، بالاخره بسته الحاقی نام‌برده دیروز ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن) با قیمت هشت دلار عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین کسب کند. در ادامه نگاهی به بعضی از نظرات منتقدان بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead خواهیم انداخت. شما می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Cuphead: The Delicious Last Course

  • سازنده: استودیو MDHR
  • ناشر: استودیو MDHR
  • سبک: Run and Gun
  • پلتفرم‌: کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ

پوستر بازی Cuphead: The Delicious Last Course

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

در سالی که پر از بازی‌های بزرگ است، Cuphead: The Delicious Last Course جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به‌خوبی خود را نشان می‌دهند و به‌سادگی نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Cuphead: The Delicious Last Course فقط ارائه محتوای بیشتری از کاپهد نیست، بلکه ارائه بیشتر از بهترین نوع محتوای Cuphead است. هر ۶ باس جدید بازی هم از نظر ظاهر و هم طراحی در سطح بسیار خوبی قرار دارند. همین سبب شده است تا این بسته الحاقی برای هواداران Cuphead، به یک تجربه ضروری تبدیل شود.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Cuphead: The Delicious Last Course ارزش صبر کردن را داشت. Ms. Chalice به شما این اجازه را می‌دهد تا با روش‌هایی جدید با هر باس روبه‌رو شوید. همچنین هر باس جدید هم از نظر ظاهری و هم گیم‌پلی، یک دستاورد خلاقانه است. نبردهایی که تمرکز آن‌ها روی پری کردن است، به درستی یک پیچیدگی را به فرمول پلتفرمینگ کاپهد اضافه می‌کنند و بازی تجربه‌ی جدیدی را ارائه می‌دهد. حتی اضافه شدن Ms. Chalice و سلاح‌های جدید سبب شده تا کمپین بسیار خوب بازی کاپهد بهبود پیدا کند. Cuphead: The Delicious Last Course بیشتر از آن چیزی است که به‌نظر می‌رسد. این بسته الحاقی با ایجاد تغییرات در دستورالعمل خود، سبب شده تا لذت بازی بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند.

گیم اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

The Delicious Last Course فنجان‌های داستان را در سطح بسیار خوبی قرار می‌دهد. این بسته الحاقی آخرین امتحان برای مهارت‌های شما خواهد بود و به‌واسطه‌ی کاراکتر جدید خود، ماجراجویی اصلی بازی را تازه و نو نگه داشته است. درانتها شاهد محتوای بیشتری از Cuphead هستیم، اما من زمان بسیار خوبی را در جهان معرکه به وجود آمده توسط استودیو MDHR سپری کردم. مجددا شجاعت خود مقابل شخصیت‌های شرور را مورد آزمایش قرار دادم و موفقیت‌های خوشحال‌کننده را احساس کردم.

پی سی گیمر: ۷۸ از ۱۰۰

یک دستپخت شیرین و دلچسب که دستور العمل قبلی را با مواد اولیه با کیفیت‌تری ارائه می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده