نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

پخش تریلر جدید از گیم پلی بازی Redfall

به‌تازگی استودیو آرکین تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Redfall پخش کرده است که در آن به نمایش جهان بازی، سیستم مبارزه و لوت می‌پردازد.

استودیوی بازی‌سازی آرکین به‌تازگی یک تریلر جدید از Redfall، بازی شوتر و جهان باز خود پخش کرد که ویژگی‌های دنیا و گیم‌پلی آن را به بازیکنان نشان می‌دهد. این بازی همانند آثار دیگر استودیو Arkane مانند Dishonored و Prey با دوربین اول‌شخص دنبال می‌شود. در Redfall گروهی از بازماندگان باید در شهری که توسط خون‌آشام‌ها تسخیر شده است، به بقای خود ادامه دهند.

در تریلر جدید بازی ردفال بار دیگر چهار قهرمان بازی و قدرت‌های منحصر‌به‌فرد آن‌ها را می‌بینیم. Remi de la Rosa مهندسی حرفه‌ای است که یک ربات هوشمند را درکنار خود دارد. Devinder Crousley یک جانورشناس مرموز است که تخصص بالایی در ساخت انواع تجهیزات و تله دارد. Layla Ellison می‌تواند از قدرت‌های ماورایی مث سپر پلاسمایی یا انتقال سریع‌السیر استفاده کند.

اسلحه و دوربین اول شخص بازی redfall

شخصیت چهارم Jacob Boyer نام دارد که در اصل یک تیرانداز ماهر دارای دید خون‌آشامی و یک پرنده‌ی خاص است. بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های بازی Redfall را به‌صورت تک نفره یا کوآپ به همراه سه بازیکن دیگر انجام دهند. در جهان این بازی تهدیدات و موقعیت‌های گوناگونی پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرند. گیمرها باید علاوه‌بر زنده ماندن، به ارتقای قدرت اسلحه و مهارت‌های شخصیت خود بپردازند.

باتوجه‌به اینکه بازی Redfall اثری جهان-باز است، بازیکنان می‌توانند با کاوش در محیط علاوه‌بر پیدا کردن لباس و تجهیزات جدید موارد دیگری به مانند Grave Lock که هر کدام یک خط روایی و پاداش خاص دارند، سیاه‌چاله‌های اختیاری به نام Psychic Nests و موارد دیگر را پیدا کنند.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

بازی Redfall قرار است در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین این بازی از روز عرضه روی سرویس اشتراکی Game Pass منتشر می‌شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی بازی Redfall را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده