نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸

معرفی بازی Pac-Man World Re-PAC برای کامپیوتر و کنسول ها

نسخه‌ی ریمستر بازی کلاسیک سه‌بعدی پلتفرمر Pac-Man World تحت عنوان Pac-Man World Re-Pac برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شد.

شرکت بندای نامکو در رویداد نینتندو دایرکت اخیر نسخه‌ی ریمستر بازی کلاسیک Pac-Man World، محصول ۲۰۰۰ را با نام Pac-Man World Re-PAC معرفی کرد. این بازی در تاریخ ۲۶ اوت (۴ شهریور) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. شرکت Bandai Namco تریلری از این بازی نیز پخش کرده است که در ادامه می‌توان به تماشای آن نشست.

دانلود از آپارات

بازی Pac-Man World Re-PAC از قابلیت‌های سخت‌افزاری سیستم‌های مدرن برای بازسازی نسخه‌ی اصلی پک-من ورلد استفاده خواهد کرد. این بازی دارای حالت‌های مختلفی نظیر حالت Quest Mode، حالت Maze Mode و حالت Original Mode خواهد بود. حالت Maze Mode امکان تجربه‌ی بازی Pac-Man در هزارتوهای سه‌بعدی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد و حالت Original Mode نیز با تجربه‌ی بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

حالت Quest Mode بازی Pac-Man World Re-PAC جزیره‌ی ارواح بازی اصلی را به‌طور کامل بازسازی خواهد کرد. گیمرها قادر به استفاده از انواع حملات، قابلیت‌ها و پاورآپ‌ها حین حرکت، پرش و حل معماها در طول بازی خواهند بود. داستان این نسخه نیز حول نجات خانواده‌ی پک-من می‌چرخد؛ از Pac-Mom و Pac-Boy گرفته تا Pac-Sis ،Professor Pac ،Pac-Buddy و Pooka.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده