// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶

فروش بازی NieR: Automata به ۶.۵ میلیون نسخه رسید

حساب کاربری توییتر NieR اعلام کرده که مجموع فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی NieR: Automata به ۶.۵ میلیون نسخه رسیده است.

درگذشته شایعاتی وجود داشت از اینکه بازی NieR: Automata برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و در جریان رویداد نینتندو دایرکت مینی شرکت نینتندو، مشخص شد که ساخته پلاتینوم گیمز (PlatinumGames) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که پس از انتشار این خبر، حساب کاربری توییتر سری NieR، با انتشار یک توییت میزان فروش بازی مورد بحث را اعلام کرد. بازی NieR: Automata با درنظر گرفتن مجموع فروش دیجیتالی و فیزیکی روی تمامی پلتفرم‌ها، ۶.۵ میلیون نسخه فروش داشته است. NieR: Automata برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 عرضه شد و مدتی بعد روی ایکس باکس وان هم در دسترس مخاطب‌ها قرار گرفت. طبق آخرین آمار، در سال گذشته فروش بازی به ۵.۵ میلیون نسخه رسید و حالا شاهد رسیدن آن به ۶.۵ میلیون نسخه هستیم.

به‌نظر می‌رسد بازی NieR: Automata همچنان روند صعودی خود در زمینه فروش را پس از گذشت پنج سال از عرضه حفظ کرده است و انتظار می‌رود در آینده و پس از عرضه روی نینتندو سوییچ، شاهد افزایش این آمار و ارقام باشیم. در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی NieR: Automata را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده