نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۷

تایید عرضه بازی های پرسونا روی کنسول نینتندو سوییچ

استودیو Altus در جریان برگزاری آخرین قسمت نینتندو دایرکت، با پخش ویدویی از عرضه ۳ نسخه از سری بازی‌های Persona روی کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

در طول ماه‌های گذشته شایعات زیادی حول انتشار مجموعه پرسونا روی کنسول نینتدو سوییچ به گوش می‌رسید. با گذشت زمان، درخواست طرفداران برای وقوع این امر روزبه‌روز بیشتر شد و درنهایت بعد از ظهر امروز سازندگان با انتشار ویدیویی اعلام کردند که ۳ نسخه از این سری بازی را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهند کرد.

همان‌طور که شما همراهان عزیز از آن مطلع هستید، چندی پیش عرضه سه بازی Persona 4 Golden، Persona 3 Portable و Persona 5 Royal روی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی مایکروسافت و پی سی تایید شد. درکنار تایید این خبر، با گذشت یک بازه زمانی کوتاه عرضه این مجموعه روی کنسول پلی استیشن 5 نیز تایید شد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

بازی Persona 5 Royal در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و پی سی و همراه‌با تمام بسته‌های الحاقی که در گذشته برای این نسخه عرضه شده بودند، منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden مشخص و اعلام نشده است و تا زمان اعلام رسمی آن باید منتظر بمانیم.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های حود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده