// یکشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸

احتمال برگزاری رویداد نینتندو دایرکت با محوریت بازی‌ های ترد پارتی

یکی از ژورنالیست‌های بازی‌های ویدیویی مدعی شده که سه شنبه این هفته رویداد نینتندو دایرکت با محوریت بازی‌های ترد پارتی برگزار می‌شود.

هر زمان که شایعاتی از رویدادهای نینتندو به‌گوش می‌رسد، کاربران نینتندو سوییچ منتظر اخبار بیشتری حول بازی‌های مورد انتظار خود نظیر Bayonetta 3 هستند. این در حالی است که به‌تازگی، ناچو ریکوئنا، ادیتور مجله بازی اسپانیایی Manual، روز جمعه در جریان یک استریم در توییچ اعلام کرده سه‌شنبه این هفته (به تقویم ایران) رویداد نینتندو دایرکت برگزار می‌شود و شاهد معرفی‌های جدیدی از سوی ناشران بزرگ هستیم.

در بخشی از این استریم که VGC‌ آن را ترجمه کرده، گفته شده: «ما احتمالا شاهد یک رویداد نینتندو دایرکت در سه‌شنبه پیش‌رو خواهیم بود. تمرکز اصلی این رویداد روی بازی‌های Third Party خواهد بود؛ این چیزی است که من گفته شده است.»

ناچو ریکوئنا در ادامه صحبت‌های خود افزوده است: «همچنین به من گفته شده که تعدادی بازی مرتبط با پرسونا را مشاهده خواهیم کرد. بااین‌حال نمی‌دانم کدام یک از بازی‌ها نشان داده می‌شود. ازطرفی گفته شده بازی‌ای وجود دارد که مدتی است روی سایر پلتفرم‌ها در دسترس است. درواقع چهار سال از عرضه آن می‌گذرد.»

اشاره به بازی‌ای که چهار سال از عرضه آن می‌گذرد، می‌تواند به شایعه و ادعای حول عرضه Red Dead Redemption 2 برای نینتندو سوییچ اشاره داشته باشد. موردی که منابع VGC درگذشته آن را تایید کرده بودند. تابه‌امروز بازی‌های انحصاری مختلفی از سوی نینتندو معرفی شده‌اند که از میان‌ آن‌ها Xenoblade Chronicles 3 در ماه ژوئیه دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین بازی‌هایی نظیر Splatoon 3، Bayonetta 3 و Mario + Rabbids: Sparks of Hope هم برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند. این در حالی است که در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه دنباله The Legends of Zelda: Breath of the Wild خواهیم بود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا نینتندو برنامه‌ای برای سه‌شنبه دارد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده