// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۳

احتمال رونمایی مجدد یوبیسافت از بازی Skull and Bones در آینده نزدیک

براساس گزارش تام هندرسون، به‌زودی شاهد پخش تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Skull and Bones و اعلام تاریخ انتشار آن خواهیم بود.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده صنعت ویدیوگیم در جدیدترین اخبار بازی Skull and Bones و با یک گزارش اختصاصی اعلام کرد که در تاریخ ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) شاهد پخش تریلر جدید این محصول شرکت Ubisoft خواهیم بود. ظاهرا یوبیسافت می‌خواهد در این تاریخ سراغ رونمایی مجدد از Skull and Bones برود و حتی تاریخ عرضه‌ی دقیق آن را اعلام کند.

پس از انتشار گزارش‌های مختلف در رابطه با شرایط نامناسب شعبه سنگاپور یوبی‌سافت که روی این بازی کار می‌کند، بالاخره ظاهرا فاصله‌ی اندکی تا زمان انتشار آن داریم. Skull and Bones در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد و سپس چند مرتبه تأخیر خورد. براساس گزارش‌ها این پروژه در پشت صحنه چند ریبوت را تجربه کرد تا درنهایت به وضعیت فعلی برسد و تقریبا آماده‌ی عرضه باشد.

چند روز قبل بازی Skull and Bones در کشور برزیل برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، Google Stadia و کامپیوتر رده‌بندی سنی شد. در نتیجه بسیاری از رسانه‌ها نه‌تنها حدس زدند که کار ساخت محصول مورد بحث کم‌وبیش به پایان رسیده است، بلکه گفتند شاید نسخه‌های نسل ۸ آن لغو شده باشند.

شرکت Ubisoft در ماه‌های اخیر مشغول برگزاری تست‌های خصوصی برای بازی Skull and Bones بود و حتی یک ویدیو از گیم‌پلی آن فاش شد. اکنون باید صبر کرد و دید که پس از رونمایی رسمی مجدد از این محصول، بازیکن‌ها چه واکنشی نسبت به تریلر جدید Skull and Bones خواهند داشت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده