نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴

تأخیر نسخه نینتندو سوییچ بازی No Man’s Sky

استودیو Hello Games اعلام کرد که بازی کاوش فضایی سندباکس No Man’s Sky دیگر در تابستان در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار نمی‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی No Man’s Sky دیگر در تابستان به نینتندو سوییچ راه نمی‌یابد و با تأخیر مواجه شده است. استودیو Hello Games اخیرا اعلام کرد که کاربران کنسول هیبریدی نینتندو باید در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) منتظر تجربه‌ی این بازی سندباکس کاوش فضایی باشند. تریلر جدیدی نیز از این بازی پخش شده است و به نمایش تمام ویژگی‌هایی می‌پردازد که بازیکن‌ها می‌توانند از نسخه‌ی نینتندو سوییچ انتظار داشته باشند.

دانلود از آپارات

بازی No Man’s Sky اثری سندباکس اکتشافی است که تمام سیاره‌ها، موجودات زنده، رویدادها، مکان‌ها و بسیاری از موارد دیگر آن به‌شکل تصادفی خلق می‌شوند. این بازی شروع خوبی در زمان عرضه در سال ۲۰۱۶ نداشت، اما با انتشار به‌روزرسانی‌های رایگان متعدد در بسیاری از زمینه‌ها بهبود پیدا کرد. این آپدیت‌ها محتوای داستانی تازه، بهبودهای بصری، بخش کو-آپ آنلاین، امکان ساخت پایگاه، کاوش در زیر آب، همراهان و حتی دزدی فضایی را به‌همراه آوردند.

همه‌ی این ویژگی‌ها و موارد احتمالی بیشتر در زمان عرضه در نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی No Man’s Sky در دسترس خواهند بود. طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار نمایش‌ها و جزئیات بیشتری از این نسخه در ماه‌های آتی باشند. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است و به هدست PlayStation VR2 نیز راه خواهد یافت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده