// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی مجدد Horizon Forbidden West

در جریان هفته منتهی به ۲۸ خرداد ماه، بازی Horizon Forbidden West توانست دوباره صدر جدول را از آن خود کند.

در جریان هفته گذشته بود که بازی Mario Strikers: Battle League در هفته اول انتشار خود توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. حال در جریان هفته منتهی به ۲۸ خرداد ماه، یک بار دیگر شاهد صدرنشینی Horizon Forbidden West در طول چند هفته گذشته هستیم.

در ادامه، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga همچنان رتبه دوم را به خود اختصاص داده و Mario Strikers: Battle League هم سوم شده است. همچنین بازی Nintendo Switch Drops چهارم شد و بازی Mario Kart 8 Deluxe هم پنجم شده است.

در نیمه‌ی دوم جدول، بازی Pokemon Legends: Arceus جایگاه ششم را کسب کرد و The Quarry به رتبه‌ی هفتم رضایت داد. در انتها نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هشتم شده است و بازی‌های Gran Turismo 7 و FIFA 22 هم به‌ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را کسب کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد موجود شدن پلی استیشن 5 در اروپا جدا از اینکه به فروش هورایزن فوربیدن وست کمک کرده است، سبب شده تا گرن توریسمو 7 هم بتواند فروش خوبی را تجربه کند. اکنون چهار ماه از انتشار بازی Horizon Forbidden West، اثر استودیو گوریلا می‌گذرد و صدرنشینی آن در جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌های ویدیویی در بریتانیا، جالب به نظر می‌رسد.

در ادامه می‌توانید این جدول فروش هفتگی در هفته منتهی به ۲۸ خرداد ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

نام بازینکته قابل ذکر
۱Horizon Forbidden West-
۲Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۳Mario Strikers: Battle Leagueاز دست دادن صدر جدول پس از گذشت یک هفته
۴Nintendo Switch Sports-
۵Mario Kart 8 Deluxe-
۶Pokemon Legends: Arceus-
۷The Quarry-
۸نینتندو سوییچ Minecraft-
۹Gran Turismo 7بازگشت مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰FIFA 22-


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده