نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴

اعلام نرخ فریم و رزولوشن Forza Motorsport در ایکس باکس

استودیو ترن ۱۰ از جزئیات نرخ فریم و رزولوشن بازی Forza Motorsport در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس پرده برداشت.

در اوایل ماه جاری بازی Forza Motorsport به‌عنوان یکی از بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس در رویداد Xbox and Bethesda Games Showcase معرفی شد. این بازی در نمایش اولیه خیره‌کننده به‌نظر می‌رسید و توانست نظر بسیاری از طرفدارهای ریسینگ را به خود جلب کند. تابه‌حال جزئیات زیادی از این شبیه‌ساز رانندگی منتشر شده است؛ از چرخه‌ی پویای ۲۴ ساعته شبانه روز گرفته تا توقفگاه‌های مسیر برای سرویس خودرو و موارد دیگر. استودیو ترن ۱۰ اخیرا بخش سؤالات متداول را به وب‌سایت فورزا اضافه کرد و جزئیات جدیدی از بازی را در دسترس قرار داد.

به بیان دقیق‌تر، فریم‌ریت و رزولوشن بازی Forza Motorsport در کنسول‌های ایکس باکس مشخص شده است. سازندگان می‌خواهند این بازی در ایکس باکس سری ایکس با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و در کنسول ایکس باکس سری اس با وضوح 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. درحال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا بازی فورزا موتوراسپورت دارای چندین حالت گرافیکی خواهد بود یا خیر. البته استودیو ترن ۱۰ احتمالا این اطلاعات را در آستانه‌ی انتشار بازی به اشتراک می‌گذارد.

به‌هرشکل قطعا این اطلاعات دلگرم‌کننده به‌نظر می‌رسند؛ هرچند هنوز معلوم نیست که آیا استودیو ترن ۱۰ می‌تواند به وعده‌های خود جامه‌ی عمل بپوشاند یا نه. کریس ایسکی اخیرا تأکید کرد که ری-تریسینگ بخشی از تجربه‌ Forza Motorsport است و بی‌وقفه در طول روند بازی فعال خواهد بود. کارگردان فورزا موتوراسپوت گفت که این قابلیت تنها محدود به حالت‌هایی نظیر Photo Mode یا بازپخش‌ها نیست: «وقتی می‌گوییم رهگیری پرتو در جریان بازی در دسترس خواهد بود، قصد گمراه کردن شما را نداریم. این قابلیت در زمان مسابقه و تجربه‌ی بازی فعال خواهد بود».

دانلود از آپارات

بازی Forza Motorsport در زمانی نامعلوم از بهار ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. طرفدارهای آثار ریسینگ در ماه آینده می‌توانند نخستین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی Forza Horizon 5 تحت عنوان Hot Wheels را تجربه کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده