نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۹

اعلام تاریخ آغاز حراج تابستانی ۲۰۲۲ استیم

شرکت ولو با پخش یک ویدیو اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر شروع حراج تابستانی استیم در سال ۲۰۲۲ باشند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استیم از تاریخ آغاز Summer Sale 2022 پرده برداشته است. حراج تابستانی ۲۰۲۲ استیم از تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) آغاز خواهد شد و تا ۷ جولای (۱۶ تیر) ادامه خواهد داشت. شرکت ولو همچنین با پخش یک ویدیوی تازه به نمایش برخی از بازی‌هایی پرداخت که در حراج تابستانی با تخفیف به فروش می‌رسند.

طبق معمول، حراج Steam Summer Sale در سال ۲۰۲۲ دارای Steam Trading Cardهایی است که در طول فصل قابل استفاده خواهند بود. کاربران استیم می‌توانند با جمع‌آوری این کارت‌ها Badge یا نشان‌‌هایی برای پروفایل خود بسازند. البته پیش از شروع حراج تابستانی نیز می‌توان نشان‌های اسرارآمیزی را کسب کرد.

دانلود از آپارات

با اینکه شرکت Valve برای شروع حراج تابستانی امسال آماده می‌شود و از مدتی قبل فروش استیم دک را آغاز کرد، اما در مورد فروشگاه استیم کاملا سکوت اختیار کرده بود. در ماه فوریه گیب نیوئل، مدیرعامل شرکت Valve در گفت‌وگو با رسانه‌ی پی‌سی گیمر گفت که برنامه‌ای برای معرفی رقیب سرویس گیم پس ندارد. او در این خصوص اظهار داشت: «فکر نمی‌کنم که [سرویس مشابه گیم پس] موردی باشد که بخواهیم نظیر آن را برای خودمان داشته باشیم، اما بسیار خوشحال خواهیم شد تا با مایکروسافت در زمینه‌ی استفاده از آن در استیم همکاری کنیم».

گبب نیوئل قبلا در گفت‌وگو با مجله‌ی Rock Paper Shotgun اعلام کرد که مخالف استفاده از ارزهای دیجیتال و NFT در استیم است. از نظر مدیرعامل شرکت ولو، مفاهیم ثروت دیجیتال و جهان‌های مشترک ذاتا مفید هستند، اما حضور گردانندگان بد فعال در بازار NFT تمام موارد مثبت بالقوه‌ی این تکنولوژی تازه را ضایع کرده است. گیب نیوئل در این‌باره توضیح داد: «افرادی که در این فضای نو فعالیت دارند، درگیر رفتارهای بسیار ترسناک و اقداماتی مجرمانه هستند؛ بنابراین [مخالفت من] بیشتر به گردانندگان این بازار مربوط می‌شود و به اصل این فناوری زیربنایی ارتباط ندارد».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده