نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

ارتقاهای بصری ریمیک Resident Evil 4 نسبت به نسخه اصلی در ویدیو تازه

ویدیوی جدیدی از بازی Resident Evil 4 Remake پخش شده است که ارتقاهای بصری آن نسبت‌به نسخه‌ی اصلی را به نمایش می‌گذارد.

شرکت کپکام سابقه‌ی بسیار خوبی در بازسازی بازی‌های رزیدینت ایول دارد؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که ریمیک بازی Resident Evil 4 از زمان معرفی در اوایل ماه جاری نظر بسیاری از طرفدارها را به خود جلب کرده است. این بازسازی در نمایش‌های قبلی بسیار زیبا به نظر می‌رسید. اکنون یک ویدیو برای مقایسه‌ی نسخه‌ی ریمیک با نسخه‌ی اصلی بازی رزیدنت ایول ۴ پخش شده است که ارتقاهای بصری گسترده‌ی آن را به نمایش می‌گذارد.

این ویدیو که توسط یوتیوبری با نام ElAnalistaDeBits آپلود شده است، به مقایسه‌ی بخش‌هایی از بازی Resident Evil 4 Remake با نسخه‌ی اصلی می‌پردازد که پس از انتشار در سال ۲۰۰۵ با استقبال بسیاری از بازیکن‌ها مواجه شد. این ویدیو لیان را درحال عبور از جنگل، برخی از لوکیشن‌های کلیدی و کاراکترهای آشنایی را نشان می‌دهد. با اینکه ارتقاهای نسخه‌ی ریمیک به اندازه‌ی بازی Resident Evil 2 remake محصول ۲۰۱۹ محسوس نیستند، اما همچنان یک جهش گرافیکی بزرگ برای آن به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید ویدیوی مقایسه را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

ریمیک بازی Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر تقدیم گیمرها خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده