نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۲

تریلر جدید Sonic Origins با محوریت نمایش حالت های مختلف بازی

به‌تازگی شرکت سگا تریلر جدیدی از مجموعه‌ی بازسازی شده‌ی Sonic Origins منتشر کرد که حالت‌ها و بخش‌های مختلف گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

شرکت سگا قصد دارد مجموعه‌ی بازسازی شده‌ی Sonic Origins که شامل آثار کلاسیک این سری به مانند Sonic the Hedgehog ،Sonic CD ،Sonic the Hedgehog 2 و Sonic 3 & Knuckles را به‌زودی منتشر کند. حال به‌تازگی این شرکت تریلری از این مجموعه منتشر کرده است که به نمایش‌ حالت‌های گیم‌پلی، پیشرفت‌های بصری و پشتیبانی از صفحات نمایش عریض می‌پردازد. این بدان معنا است که Sonic Origins اولین نسخه از این سری به شمار می‌آید که برای تجربه‌ی Sonic 3 & Knuckles از صفحات عریض پشتیبانی خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده در تریلر، شرکت سگا به بازیکنان مجموعه‌ی Sonic Origins این امکان را داده است تا هر چهار نسخه‌ی سونیک یک، سونیک دو، Sonic 3 & Knuckles و سونیک CD را در یک بخش داستانی طولانی به‌صورت یکجا تجربه کنند. این کمپین شامل انیمیشن‌های اولیه و جدید خواهد بود تا داستان تمامی نسخه‌ها را به خوبی به یکدیگر مرتبط کند. بااین‌حال بازی Sonic CD انیمیشن‌های اصلی خود را کاملا حفظ خواهد کرد.

شخصیت‌های Sonic Origins

از بخش‌های مختلف مجموعه‌ی Sonic Origins می‌توان به حالت Anniversary اشاره کرد که شامل سکه‌های قابل جمع‌آوری است و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در بخش‌های مختلفی به مانند فروشگاه، شروع مجددهای بی‌وقفه یا بخش موزه‌ی بازی هزینه کنند. شرکت سگا اعلام کرد که بخش موزه‌ی بازی Sonic Origins شامل موسیقی‌ها، تصاویر و فیلم‌هایی خواهد بود که تاریخ این سری را منعکس خواهند کرد.

همچنین یک بخش به‌نام Premium Collection برای بازی در نظر گرفته شده و در آن محتوایی قرار دارد که تاکنون توسط بازیکنان دیده نشده‌اند. علاوه‌براین حالت‌ها، بخش‌های دیگری به مانند حالت Mission که دارای سکه‌های قابل جمع‌آوری است، حالت Mirror که در آن سطوح تغییر می‌کنند و حالت Boss Rush با تمرکز روی مبارزات در بازی Sonic Origins گنجانده شده‌اند. در ادامه سگا بار دیگر تایید کرد که بازی بهبودیافته‌ی Sonic 3 & Knuckles شامل موسیقی‌های نسخه‌ی اصلی نخواهد بود.

دانلود از آپارات

Sonic Origins قرار است در تاریخ ۲ تیر (۲۳ ژوئن) روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی ازطریق دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده