نویسنده: رضا خلف چعباوی
// شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷

تاثیر بالا شهرت فیل اسپنسر در پیوستن آبسیدین به مایکروسافت

رئیس استودیوی Obsidian Entertainment می‌گوید که فیل اسپنسر نقش مهمی در فروش این استودیو به مایکروسافت داشته است.

یکی از بزرگ‌ترین خریدهای مایکروسافت طی سال‌های اخیر Obsidian Entertainment است. این استودیو بازی‌هایی همچون Pillars of Eternity و Fallout: New Vegas را در کارنامه دارند. آن‌ها در سال ۲۰۱۸ توسط مایکروسافت خریداری شدند و حال عضوی از خانواده‌ی ایکس باکس هستند.

مایکروسافت در آن مقطع به‌دنبال عرضه بازی‌های بیشتر بود و از آن طرف آبسیدین آزادی در خلاقیت می‌خواستند. حالا فرگوس اوگهارت، رئیس استودیوی Obsidian Entertainment پس از چهار سال از خرید این استودیو توسط مایکروسافت، یکی از دلایل مهم این همکاری را نگرش حرفه‌ای فیل اسپنسر عنوان می‌کند. اگرچه مت بوتی و نوآ ماسلر نقش زیادی در جذب آبسیدین به ایکس باکس داشتند، اما فیل اسپنسر کمک زیادی به نهایی شدن این قرارداد کرده بود. فرگوس اوگهارت می‌گوید:

«در آن مقطع من خیلی فیل اسپنسر را نمی‌شناختم. شاید یکی دو بار با او صحبت کرده بودم. ولی آوازه‌ی او را شنیده بودم. پس از اینکه با او بیشتر صحبت کردم، متوجه نگرش حرفه‌ای او شدم. نمی‌خواهم بگویم ما جذب شخصیت و منش او شدیم، نه، به هر حال او رئیس ایکس باکس بود و همه‌ی بازی‌ها زیر نظر او بودند. اما حال که بیشتر با او آشنا شدم، به این نکته دست یافتم که آن صحبت‌ها و آوازه کاملاً درست بوده‌اند. فیل اسپنسر شخصی قابل اعتماد و حرفه‌ای است. او عاشق بازی‌هاست و عاری از رفتارهای احمقانه و غیرحرفه‌ای است. به نظر من این موضوع منجر به جلب اعتماد می‌شود.»

فیل اسپنسر

علاوه‌بر آبسیدین انترتینمنت، مایکروسافت طی چند سال اخیر استودیوهای متعددی مثل نینجا تئوری، پلی‌گراند گیمز، بتسدا و چندین استودیو دیگر را خریداری کرده است. آبسیدین در سال جاری میلادی قرار است نسخه رسمی بازی Grounded را عرضه کند و هفته گذشته بازی Pentiment، اثر جدید جاش سویر را در رویداد ایکس باکس و بتسدا معرفی کرد که این بازی نیز اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. آبسیدین همچنین در حال ساخت بازی Avowed و بازی The Outer Worlds 2 است.

لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده