نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۴

انتشار برنامه بلیزارد برای عرضه محتویات بازی Overwatch 2

به‌تازگی شرکت بلیزارد برنامه‌های خود برای برگزاری تست بتا و انتشار محتویات بازی Overwatch 2 را توضیح داده است.

بلیزارد اینترتینمنت در رویداد اخیر خود جزئیات جدیدی از بازی Overwatch 2 را منتشر کرده است که می‌توان به حذف لوت باکس‌ها، سبک فصلی جدید، توانایی‌ها و داستان Junker Queen اشاره کرد. بازی Overwatch 2 قرار است در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) به‌صورت دسترسی زودهنگام و رایگان روی پلتفرم پی سی، نینتندو سوییچ و کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شود که در همین تاریخ فصل اول بازی نیز شروع خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که بلیزارد در وبلاگ پلی استیشن منتشر کرده است، در زمان انتشار Overwatch 2 سه قهرمان جدید به‌نام‌های Sojourn ،Junker Queen و یک قهرمان معرفی نشده، ۶ نقشه‌ی جدید، یک حالت بازی جدید به‌نام Push و بیش از ۳۰ پوسته‌ی جدید به‌همراه یک بتل پس در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین در زمان عرضه‌ی بازی اولین پوسته‌ی Mythic در دسترس خواهد بود. Overwatch 2

در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ (۶ دسامبر ۲۰۲۲) فصل دوم بازی شروع خواهد شد و یک قهرمان جدید کلاس Tank، یک نقشه‌ی جدید، بیش از ۳۰ پوسته‌ی جدید، پوسته‌ی Mythic جدید و بتل پس جدید به بازی افزوده خواهد شد. در سال ۲۰۲۳ قهرمانان، نقشه‌ها و حالت‌های جدید، بیش از ۱۰۰ پوسته‌ی جدید و محتوای PvE بیشتری برای بازی Overwatch 2 در نظر گرفته شده است. این بازی قرار است همراه‌با نسخه‌ی Competitive 2.0 منتشر شود که یک اسکوربورد بهبودیافته و گزارش‌های پس از رقابت را در اختیار بازیکنان خواهد گذاشت.

همچنین بخش Skill Rating پس از هر رقابت به‌روزرسانی نخواهد شد و در عوض پس از هفت بردی که هر بازیکن کسب کند، تغییراتی در این بخش اعمال می‌شود. علاوه‌براین موارد، به‌جای اعداد رده‌های مهارتی با پنج زیر ردیف از پایین‌ترین تا بالاترین برای توصیف سطح بازیکنان در اسکوربورد وجود دارند. در ادامه بلیزارد اعلام کرد بتای خصوصی بعدی بازی Overwatch 2 در تاریخ ۷ تیر (۲۸ ژوئن) سال جاری شروع خواهد شد و بازیکنان از هم‌اکنون می‌توانند برای شرکت در آن ثبت‌نام کنند.

بااین‌حال، علاقه‌مندان به سری اورواچ می‌توانند پک جدید Watchpoint را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کرده و خیلی زود به نسخه‌ی بتا دسترسی پیدا کنند. پک Watchpoint همچنین شامل دو پوسته‌ی افسانه‌ای جدید به‌نام‌های Space Raider Soldier 76 و Space Raider Cassidy است. علاوه‌براین موارد، پک Watchpoint شامل بتل پس پریمیوم فصل اول، دو هزار پول درون بازی Overwatch 2 برای ارتقای سطح بتل پس و خرید آیتم‌های تزئینی خواهد بود.

Overwatch 2

بلیزارد برای بازیکنانی که تا قبل از تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) برای پیش خرید پک Watchpoint اقدام کنند، مزیت‌های زیادی در نظر گرفته است. یکی از این موارد، در دسترس قرار گرفتن آیکون بازیکن انحصاری است. دومین مورد، دسترسی به نسخه‌ی Overwatch: Legendary Edition است که شامل بازی پایه به‌همراه پنج پوسته اپیک و پنج پوسته لجندری است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده