// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷

مدت‌زمان تجربه بخش داستانی بازی Sonic Frontiers مشخص شد

یکی از سازندگان بازی Sonic Frontiers اعلام کرد که بخش جهان‌باز بازی موسوم به Open Zone در مجموع چند ساعت گیم‌پلی را در بر خواهد داشت.

موریو کیشیموتو از Sonic Team اعلام کرد که تکمیل بخش داستانی Sonic Frontiers بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت به طول خواهد انجامید. اگر بخواهید همه‌ی محتوای Open Zone (بخش جهان‌باز) را نیز تکمیل کنید، به ۲ برابر این مدت زمان نیاز خواهید داشت.

وضعیت بازی Sonic Frontiers در نمایش‌های اخیر، برخی از طرفدارها را نگران کرده است. بااین‌حال سازندگان نسبت به کار خود مطمئن هستند و حتی اعلام کردند که صرفا به‌دلیل نگرانی طرفداران حاضر به تأخیر و عقب انداختن عرضه‌ی بازی نیستند.

اما این بخش Open Zone چیست و چه ساختاری دارد؟ کیشیموتو می‌گوید: «بخش جهان‌بازی که ما در Sonic Frontiers تعبیه کرده‌ایم، در حقیقت متشکل از مراحل کلاسیک متعدد است که در جهان یکپارچه‌ی بازی پخش شده‌اند. تنها کاری که ما کرده‌ایم این است که این جهان را قابل گشت‌و‌گذار کرده‌ایم. این موضوع به ما امکان گسترش بازی را داده است. به‌عنوان مثال ما معماهای گوناگون را در محیط بازی پخش کرده‌ایم و دشمنان متعددی را در سرتاسر نقشه قرار داده‌ایم».

تصویری از بازی sonic frontiers

ظاهرا سازندگان خیلی نسبت به نتیجه‌ی کار خود مطمئن و از بازی راضی هستند؛ برخلافِ طرفداران سونیک که نسبت به نمایش‌های آن اظهار نگرانی کرده‌اند.

بازی Sonic Frontiers قرار است در اواخر سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ عرضه شود. عرضه‌ی بازی برای کامپیوتر نیز تایید شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ نمایش‌های اخیر Sonic Frontiers مطابق انتظارات شما بوده‌اند؟ لطفاَ دیدگاه‌های خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده