نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳

معرفی بازی Dragon’s Dogma 2 توسط کپکام

شرکت Capcom بیش از یک دهه پس از عرضه‌ی Dragon’s Dogma از دنباله‌ی آن رونمایی کرد، اما سخنی از تاریخ انتشار و پلتفرم‌های آن به میان نیاورد.

شاید اسکوئر انیکس با معرفی بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion و بازی Final Fantasy 7 Rebirth سروصدای زیادی به پا کرده باشد، اما این نباید حواس شما را از معرفی بازی Dragon’s Dogma 2 پرت کند. هیدئاکی ایتسونو اخیرا در جشن ۱۰ سالگی سری Dragon’s Dogma رسما اعلام کرد که نسخه‌ی دوم آن در دست توسعه است.

شرکت کپکام به تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی Dragon’s Dogma 2 اشاره نکرده است؛ بنابراین احتمالا زمان زیادی تا نمایش آن به طرفدارها باقی مانده است. هیدئاکی ایتسونو، کارگردان بازی اظهار داشت که از سال ۲۰۱۹ ایده‌هایی برای تولید نسخه‌ی دوم در ذهن داشته است. مدتی قبل افشاگری با نام AestheticGamer ادعا کرد که این بازی نقش‌آفرینی اکشن «۱۰۰ درصد» با موتور بازی‌سازی RE Engine ساخته خواهد شد. نظر به اینکه همه‌ی پروژه‌های بزرگ کپکام با این موتور گرافیکی توسعه می‌یابند، این موضوع چندان دور از ذهن نبود.

موتور بازی‌سازی RE Engine باید پیشرفت‌هایی در زمینه‌ی بصری و مبارزات را برای بازی Dragon’s Fogma 2 به ارمغان بیاورد و حالا کپکام استفاده از آن برای ساخت این اثر را تایید کرده است. درحال‌حاضر بازی Dragon’s Dogma و بسته‌ی الحاقی آن تحت عنوان Dark Arisen در پلتفرم‌های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از نسخه‌ی دوم در ماه‌های آتی باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده