نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷

امکان تجربه رایگان Assassin’s Creed Origins تا ۳۰ خرداد

شرکت یوبیسافت به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد که این آخرهفته بازی Assassin’s Creed Origins را به‌شکل رایگان تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت از امکان تجربه‌ی رایگان بازی Assassin’s Creed Origins در این آخرهفته خبر داده است. بازیکن‌ها می‌توانند در بازه‌ی زمانی ۱۶ تا ۲۰ ژوئن (۲۶ تا ۳۰ خرداد) به‌سراغ تجربه‌ی بازی بروند که درحال‌حاضر برای پری‌لود در تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفته است.

نظر به اینکه بازی Assassin’s Creed Origins اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای ارتقا به نسل ۹ را دریافت کرد، گیمرها می‌توانند در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نیز به تجربه‌ی آن بپردازند. این بازی به‌لطف آپدیت تازه روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. متأسفانه این بازی کاملا از رزولوشن 4K پشتیبانی نمی‌کند، اما امکان تجربه‌ی آن با وضوح 1700p تا 1800p وجود دارد.

آخرین محتوای بازی Assassin’s Creed Origins در سال ۲۰۱۶ و درست قبل از عرضه‌ی Assassin’s Creed Odyssey، دنباله‌ی آن در دسترس قرار گرفت. شرکت یوبیسافت اخیرا در رویداد ۱۵ سالگی اساسینز کرید از حالت روگ‌لایت بازی Assassin’s Creed Valhalla رونمایی کرد. این حالت تازه که با نام Forgotten Saga شناخته می‌شود، بازیکن‌ها را در نقش اودین وارد نیفل‌هایم، یکی از ۹ بخش جهان در اساطیر نورس می‌کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده