// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹

احتمال رونمایی از Assassin's Creed جدید در رویداد آینده این بازی

یوبیسافت از برگزاری رویداد اختصاصی بازی Assassin's Creed در آینده نزدیک خبر داد که قرار است اطلاعاتی از آینده این مجموعه به اشتراک گذاشته شود.

یوبیسافت روز گذشته در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که قرار است در سپتامبر (شهریور-مهر) شاهد رویداد ویژه‌ی بازی Assassin's Creed باشیم. این رویداد به‌طور اختصاصی به این مجموعه خواهد پرداخت و در آن اطلاعاتی از آینده این مجموعه منتشر خواهد شد. بسیاری اعتقاد دارند که احتمال دارد بازی Assassin's Creed جدید در این رویداد ویژه معرفی شود.

طبق شایعات اخیر بازی بعدی Assassin's Creed از لحاظ ابعاد کوچک‌تر از آثار سال‌های اخیر خواهد بود. شخصیت اصلی این بازی نیز به نقل از بلومبرگ Basim از بازی Assassin's Creed Valhalla خواهد بود، اما برخی از منابع می‌گویند احتمال تغییر شخصیت اصلی بازی وجود دارد. همچنین این بازی به‌جای اینکه یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز صرف باشد، تمرکز بیشتری روی مخفی‌کاری خواهد داشت.

بازی Assassin’s Creed Rift احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. علاوه‌بر اساسینز کرید ریفت، یوبیسافت ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity را تایید کرده است که این بازی قرار است یک اثر سرویس محور باشد. این بازی به بازه‌های زمانی مختلف می‌پردازد و به‌روزرسانی‌های مختلفی دریافت خواهد کرد. هنوز جزئیات و اطلاعات تکمیلی در خصوص این بازی در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما امیدوار هستید در رویداد ویژه‌ی Assassin’s Creed شاهد چه رونمایی‌هایی باشید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده