// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۵

بخش داستانی اصلی بازی Starfield بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت خواهد بود

تاد هاوارد در مصاحبه با IGN اعلام کرد که بازی استارفیلد قرار است ۲۰ درصد بزرگ‌تر از بازی‌های پیشین بتسدا همچون اسکایریم و Fallout 4 باشد.

به نقل از تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield، برای اتمام بخش داستانی اصلی این بازی به ۳۰ تا ۴۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. تاد هاوارد در مصاحبه‌ی اخیر خود با IGN گفت که به‌دلیل گستردگی مراحل این بازی نقش‌آفرینی و علمی تخیلی، تجربه‌ی استارفیلد حدوداً ۲۰ درصد از بازی‌های اسکایریم و Fallout 4 طولانی‌تر است. بااین‌حال اگر بازی‌بازان بخش عمده‌ای از مراحل فرعی را نادیده بگیرند، اتمام بخش داستانی اصلی بازی بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت به طول خواهد انجامید.

کارگردان بازی Starfield با بیان اینکه آن‌ها برای این بازی بیش‌ترین میزان محتوای طراحی شده‌ی دستی در بین تمام بازی‌های بتسدا را طراحی کرده‌اند، خاطرنشان کرد که بازی ۱۰۰۰ سیاره‌ی قابل گشت‌و‌گذار دارد. ایشان همچنین مشخص کردند که اکثر این سيارات به‌صورت کامپیوتری و به وسیله‌ی هوش مصنوعی و اطلاعاتی که به آن داده شده است طراحی شده‌اند. بیشتر این سیارات کره‌ی یخی خالی از سکنه هستند که محتوای چندانی ندارند. بااین‌حال سازندگان آن‌ها را برای عاشقان ماجراجویی تعبیه کرده‌اند.

محیط بازی Starfield

شما می‌توانید روی هر سیاره‌ای که می‌بینید فرود آیید و منابع مورد نیاز خود را استخراج کنید و در ادامه به مراحل اصلی بپردازید. دست شما آزاد است. شما می‌توانید روی هر سیاره‌ای که دوست دارید برای خودتان یک پایگاه درست کنید، در آن‌جا مستقر شوید و از چشم‌انداز منحصر‌به‌فرد آن سیاره‌ی اسرارآمیز لذت ببرید.

بازی استارفیلد قرار است در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۳ برای ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. بازی Starfield از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس کنسول و پی‌سی قرار خواهد گرفت. بتسدا در ادامه بازی The Elder Scrolls 6 را تولید خواهد کرد و سپس سراغ ساخت Fallout 5 خواهد رفت.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده