// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷

بازی Sonic Frontiers تاخیر نخواهد خورد

به‌دنبال واکنش‌های منفی برخی از مخاطب‌ها به نمایش‌های گیم‌پلی Sonic Frontiers، تیم سازنده اعلام کرد که برنامه‌ای برای اعمال تأخیر روی این بازی وجود ندارد.

مدتی پیش بود که تریلرهای مختلفی از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers پخش شد و هرکدام از‌ آن‌ها، روی یکی از ویژگی‌های بازی تمرکز کرده بود. باتوجه‌به بازخوردهای منفی برخی از بازیکن‌ها حول نحوه نمایش و ساختار گیم‌پلی Sonic Frontiers، عده‌ای فکر می‌کردند که شاید شرکت Sega سراغ به تعویق انداختن بازی برود.

این در حالی است که در جریان مصاحبه VGC با تاکاشی ایزوکا، رئیس تیم سونیک، مشخص شده که Sonic Frontiers تأخیر نخواهد خورد. وی دراین‌باره می‌گوید: «این مورد آن‌چنان غافل‌گیر کننده نیست. ما متوجه شدیم که این نوعی واکنش به ویدیوهایی است که مشاهده کرده‌اند و برای اینکه متوجه ساختار گیم‌پلی بازی نشده‌اند، آن را به‌نوعی با بازی‌های دیگر مقایسه می‌کنند».

وی درادامه افزود: «ازاین‌رو افراد بسیاری را می‌بینیم که می‌گویند این شبیه به آن است، شبیه به این یکی نیست و موارد مشابه. واقعیت این است که تیم سازنده درحال توسعه این فرمت جدید برای بازی سونیک است و ما به آن Open Zone می‌گوییم. حال این فرمت جدید چیزی نیست که تابه‌امروز در بازی‌های قابل مقایسه‌ی دیگر، آن را مشاهده کرده باشیم. ازاین‌رو امیدواریم که از امروز تا زمان عرضه بتوانیم گیم‌پلی Open Zone را به کاربرها معرفی کنیم و آن را توضیح دهیم».

در بخشی دیگر از این مصاحبه، تاکاشی ایزوکا اعلام کرد که از وضعیت فعلی روند توسعه بازی رضایت دارد. او می‌گوید که تابه‌امروز شاهد تجربه بازی توسط افراد مشخصی بود و بازخوردهای آن‌ها مثبت است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که Sonic Frontiers چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. این بازی در تعطیلات ۲۰۲۲ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربرهای زومجی راجع به اخبار بازی سونیک فرانتیرز چیست؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده