// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶

عرضه حالت روگ لایت بازی Assassin's Creed Valhalla در تابستان

در جریان رویداد ۱۵ سالگی Assassin's Creed اعلام شد که تابستان سال جاری شاهد عرضه یک حالت روگ لایت برای بازی Assassin's Creed Valhalla خواهیم بود.

همان‌طور که یوبی سافت وعده داده بود، دیشب رویداد Assassin's Creed به مناسبت ۱۵ سالگی این مجموعه پخش شد و در جریان آن، شاهد معرفی حالت جدیدی برای بازی Assassin's Creed Valhalla بودیم.

کاربرها در تابستان سال جاری می‌توانند حالت Forgotten Saga را تجربه کنند؛ یک حالت روگ لایت که در جریان آن بازیکنان در نقش اودین قرار می‌گیرند و وارد نیفل‌هیم می‌شوند. همچنین یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر سری اسسینز کرید، تریلر Forgotten Saga را هم در دسترس قرار داد تا کاربران بیش‌ازپیش با این حالت رایگان آشنا شوند.

در انتها اعلام شد که اواخر سال جاری، شاهد یک خبر غافل‌گیر کننده برای هواداران خواهیم بود و آخرین فصل از داستان ایوور در غالب یک چپتر رایگان دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. دراین‌میان بد نیست به محتویات رایگان دیگری نظیر Master Challenge Pack 2 هم اشاره‌ای داشته باشیم که هم‌اکنون در دسترس کاربران Assassin's Creed Valhalla قرار دارد. حالت Mastery Challenge هم امروز عرضه می‌شود و به‌روش‌های مختلفی بازیکنان به چالش کشیده می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده از حالت Forgotten Saga بازی Assassin's Creed: Valhalla را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول این بازی هم بد نیست به عرضه محتویات Tombs of the Fallen اشاره کرد که پاییز منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده