نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴

اعلام زمان عرضه بازی Valheim در گیم پس

Valheim در پاییز سال جاری به سرویس پی‌سی گیم پس و فروشگاه مایکروسافت راه می‌یابد. در بهار سال ۲۰۲۳ باید منتظر عرضه‌ی بازی در ایکس باکس گیم پس بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Valheim استودیو Iron Gate در پاییز امسال به سرویس PC Game Pass و فروشگاه مایکروسافت راه می‌یابد. این بازی در اوایل بهار سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس و سرویس ایکس باکس گیم پس نیز عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر رونمایی از این نسخه‌ها را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

استودیوهای Piktiv و Fishlabs وظیفه‌ی پورت بازی برای ایکس باکس را برعهده دارند. توسعه‌دهندگان وعده‌ی پشتیبانی کامل بازی از کراس-پلی در ایکس باکس، فروشگاه مایکروسافت و استیم را نیز به گیمرها دادند. بازی Valheim که درحال‌حاضر به‌شکل دسترسی زودهنگام در کامپیوتر قابل تجربه است، اثری اکتشافی و بقامحور به‌حساب می‌آید که ریشه در اساطیر نورس دارد. بازیکن‌ها باید به‌تنهایی یا با ۹ بازیکن دیگر به کاوش در زیست‌بوم‌های مختلف بازی بپردازند تا از این طریق بتوانند از جهان پرمخاطره‌ی آن جان سالم به در ببرند.

بازیکن‌ها با کاوش در مناطق گوناگون مواد و منابع جدیدی را جمع‌آوری می‌کنند، زره‌ها و سلاح‌های قدرتمندی می‌سازند و درنهایت با باس‌های متعددی روبه‌رو می‌شوند. افزون‌براین آن‌ها می‌توانند یک پایگاه با استفاده از سیستم ساخت‌وساز بازی ایجاد کنند که از آن به‌عنوان یکی از بهترین‌های این ژانر یاد می‌شود. بازی Valheim از زمان عرضه به‌صورت Early Access بالغ‌بر ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است. به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی نیز Mistlands نام دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده