نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴

عرضه Diablo IV در سال ۲۰۲۳ ؛ پشتیبانی بازی از کراس-پلی و Cross-Progression

شرکت بلیزارد اینترتینمنت عرضه‌ی Diablo IV در سال ۲۰۲۳ و پشتیبانی بازی از قابلیت‌های کراس-پلی و Cross-Progression را تأیید کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Blizzard Entertainment از انتشار بازی Diablo IV در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان خبر داده است. بلیزارد کلاس نکرومنسر را نیز به‌عنوان پنجمین شخصیت قابل بازی دیابلو ۴ معرفی کرده است.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت تأیید کرد که بازی Diablo IV در همه‌ی پلتفرم‌ها از قابیلت‌های کراس-پلی و Cross-Progression پشتیبانی خواهد کرد. همان‌طور که قبلا گزارش شده بود، گیمرها از حالا می‌توانند برای تجربه‌ی نسخه‌ی بتای آتی بازی ثبت‌نام کنند. کلاس Necromancer با مکانیک‌های بهبودیافته‌ی ارواح از راه می‌رسد و امکان استفاده از توانایی جدیدی با نام Book of the Dead را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. این توانایی تازه به گیمرها اجازه می‌دهد که «با شخصی‌سازی‌های جامع‌تر ارتش مردگان نسبت‌به قبل تسلط بیشتری بر میدان جنگ پیدا کنند».

حوادث بازی Diablo IV دهه‌ها پس از وقایع بازی Diablo III: Reaper of Souls رخ می‌دهد و جهان را درگیر یک نیروی شرور و فاسد نشان می‌دهد. در این بازی لیلیث، دختر هیترد دوباره در دنیای فانی متولد می‌شود و می‌خواهد بار دیگر بر Sanctuary حکومت کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده