نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶

احتمال برگزاری نینتندو دایرکت بعدی در اواخر ژوئن

برخی از افشاگران ادعا کردند که نینتندو برای برگزاری رویداد Nintendo Direct بعدی در اواخر ماه جاری آماده می‌شود.

با اینکه در سال جاری نمایشگاه E3 برگزار نشد، اما به‌واسطه‌ی پیگیری رویدادهای فراوان شرکت‌های بزرگ شاهد فصل شلوغی بودیم و هنوز هم چند رویداد دیگر باقی مانده است. بااین‌وجود نینتندو یکی از شرکت‌هایی است که غیبت آن به‌وضوح احساس می‌شود. با اینکه شایعاتی از برگزاری رویداد Nintendo Direct در اواسط ژوئن به گوش می‌رسید، اما ظاهرا این اتفاق رخ نخواهد داد. اکنون شایعات تازه از پیگیری این رویداد کمی دیرتر از انتظارات طرفدارها حکایت دارد.

آلانا پیرس، نویسنده‌ی سابق رسانه‌ی IGN و نویسنده‌ی فعلی استودیو سانتا مونیکا اخیرا در جریان یک استریم فاش کرد که یک رویداد Nintendo Direct برای برگزاری در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) برنامه‌ریزی شده است. این اینفلوئنسر اظهار داشت: «آیا برگزاری یک نینتندو دایرکت اعلام شده است؟ نه، اما من معتقدم که یک Nintendo Direct در تاریخ بیست‌ونهم برکزار می‌شود. نمی‌دانم این خبر اعلام شده است یا نه، اما اولین‌بار آن را از اینجا شنیدید. ۲۹ ژوئن مصادف با برگزاری نینتندو دایرکت. درواقع این افشاگری به‌حساب نمی‌آید؛ زیرا نینتندو چیزی در این‌باره به من نگفته است».

این مورد خیلی زود توسط یکی از اینسایدرهای نینتندو با نام Direct-Feed Games (با نام مستعار Nate the Hate) در توئیتر تأیید شد. این اینسایدر با انتشار توئیت جدیدی گفت که نینتندو دایرکت از همان ابتدا برای برگزاری در اواخر ژوئن برنامه‌ریزی شده بود و تأخیری در پیگیری آن به‌وجود نیامده است. ظاهرا این رویداد بسته به منطقه‌ی زمانی در تاریخ ۲۸ یا ۲۹ ژوئن برگزار خواهد شد. رسانه‌ی VGC نیز در گزارش اخیر خود این موضوع را تأیید کرده است.

البته هیچ‌گاه نمی‌توان در مورد افشای اطلاعات خیلی مطمئن بود؛ به‌ویژه وقتی پای نینتندو وسط باشد. بااین‌حال شرکت Nintendo هر سال در ماه ژوئن رویداد نینتندو دایرکت بزرگی را میزبانی می‌کند؛ بنابراین برگزاری یک رویداد در انتهای ماه جاری به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نخواهد بود. به‌هرشکل برای تأیید این مورد باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده