// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸

بازی Starfield در مراحل نهایی تولید قرار دارد

فیل اسپنسر استارفیلد را اثری منحصر‌به‌فرد خطاب کرد و به‌گفته‌ی ایشان این بازی ارزش تصاحب زنیمکس و همکاری با تاد هاوارد را نشان خواهد داد.

هنوز به‌صورت رسمی مشخص نیست که Starfield در مراسم ایکس باکس حضور دارد یا نه، ولی روند توسعه‌ی بازی به خوبی پیش می‌رود. تاد هاوارد، کارگردان و تهیه کننده‌ی اجرایی بازی به همراه فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت به‌تازگی مصاحبه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند.

فیل اسپنسر: «Starfield برای من به مانند یک فرصت منحصر‌به‌فرد است. من و تاد هاوارد دوستان قدیمی هستیم. اینکه Bethesda Game Studios پس از سال‌ها روی یک آی‌پی کاملا جدید کار می‌کند، فوق‌العاده ارزشمند است. این بازی ارزش تصاحب زنیمکس را و فرصت همکاری با تاد را عیان خواهد کرد. من بخش‌های زیادی از بازی را نظاره کرده‌ام و گیمرها نیز به‌زودی اطلاعات بیش‌تری در خصوص آن دریافت خواهند کرد. من همچنین از هدفی که برای این بازی تعيين کرده‌ایم نیز خشنودم. اینکه افراد بیش‌تری را به سمت این بازی جذب کنیم، هدف والایی است».

تاد هاوارد نیز در ادامه افزود: «این یک فرصت شگفت‌انگیز است. اینکه افراد بیش‌تری در سرتاسر جهان موفق به تجربه‌ی بازی شوند، فوق‌العاده است. همچنین من از به چالش کشیدن سخت‌افزار ایکس باکس نیز هیجان‌زده‌ام. بازی ما از سخت‌افزار ایکس باکس سری ایکس و اس بهره خواهد جست و البته روی کامپیوتر و ازطریق xCloud نیز در دسترس خواهد بود. در نتیجه محدودیتی وجود نخواهد داشت و روی هر نمایشگری قابل اجرا خواهد بود».

محیط بازی Starfield

کارگردان و تهیه کننده‌ی اجرایی Starfield صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: «توانایی ما در قرار دادن بازیکن‌ها در جهان‌های شگفت‌انگیز و برانگیختن احساسات آن‌ها پیش از این اثبات شده است. ما این کارها را با مجموعه‌ی الدر اسکرولز، بازی اسکایریم و مجموعه‌ی فال‌اوت انجام داده‌ایم. حال با همکاری نزدیکی که با ایکس باکس داشته‌ایم، قرار است Starfield بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه دهد. منظور ما به جنبه‌ی فنی محدود و خلاصه نمی‌شود، بلکه دسترسی پذیری بازی و اینکه افراد بیش‌تری قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود نیز حائز اهمیت است. این فرصت همان‌طور که گفتم، واقعاً شگفت‌انگیز است».

بازی Starfield قرار بود اواخر ۲۰۲۲ برای ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. اما تا نیمه‌ی نخست ۲۰۲۳ تأخیر خورد. جیسون شرایر، خبرنگار سرشناس بلومبرگ در این خصوص عنوان کرده بود که باتوجه‌به وضعیت توسعه‌ی بازی، رساندن آن به بازه‌ی زمانی پیشین دشوار بود و بیم آن می‌رفت که سایبرپانک جدیدی خلق شود!

یکی از کاراکترهای بازی Starfield نشسته در یک سفینه فضایی

طبق اطلاعات به‌دست آمده از صفحه‌ی گیم پس، به نظر Starfield در اوایل سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد. پس شاید پیش از فروردین 1402 شاهد عرضه‌ی آن باشیم. امید می‌رود که در ۲۲ خرداد ماه اطلاعات جدیدی در خصوص این بازی مورد انتظار ارائه شود. منتظر اطلاعات تکمیلی باشید.

دوستان نظرتان چیست؟ به نظر شما Starfield ارزش این همه انتظار را خواهد داشت؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده