نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳

ویدیو جدید A Plague Tale: Requiem با محوریت گیم پلی و داستان

استودیوی Asobo به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem را منتشر کرده است که در آن گیم‌پلی، خط داستانی و شخصیت‌های درون آن به نمایش گذاشته می‌شوند.

بازی A Plague Tale: Requiem اثر استودیوی Asobo یکی از بازی‌هایی است که به‌صورت یک دموی رایگان در جریان رویداد Tribeca Games در دسترس شرکت‌کنندگان قرار گرفته است تا به تجربه‌ی بخش‌های کوتاهی از آن بپردازند. البته استودیوی سازنده یک ویدیو برای سایر بازیکنان منتشر کرده است که در آن علاوه‌بر نمایش تصاویر کوتاهی از گیم‌پلی بازی، برخی از سازندگان بازی در مورد رویکرد اپیزودیک داستان و شخصیت‌پردازی آن به بیان مطالبی می‌پردازند.

روایت بازی A Plague Tale: Requiem در ادامه‌ی داستان A Plague Tale: Innocenc دنبال می‌شود؛ جایی که هیوگو و آمیسیا وارد یک مسیر پر از ماجراجویی‌های جدید به سمت سرزمین‌های جنوبی می‌شوند. در جریان این ماجراجویی مناطق جدید و پر هرج‌و‌مرج زیادی وجود دارند و موش‌های آلوده به طاعون نیز ممکن است در هر گوشه و مکانی کمین کرده باشند. به مانند نسخه‌ی اول، آمیسیا همچنان باید از برادرش مراقبت کند و در عین حال که بیشتر اوقات مجبور به مخفی‌کاری است، در این نسخه می‌تواند مهارت‌های بیشتری را برای مبارزه کسب کند.

علاوه‌براین موارد، استودیوی Asobo اعلام کرد که آمیسیا می‌تواند از قدرت‌های برادر خود برای کنترل کردن موش‌ها به نفع خود استفاده کند. بازی A Plague Tale: Requiem قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس کنسول و پی سی قرار خواهد گرفت.

مشاهده‌ی ویدیو در آپارات

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده