// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷

بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead گلد شد

استودیو MDHR در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که مراحل ساخت بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead به اتمام رسیده است.

هواداران بازی Cuphead چند سالی است که منتظر بسته الحاقی The Delicious Last Course هستند و حتی اعلام تاریخ انتشار بازی هم خیال آن‌ها را راحت نکرد. چون همیشه احتمال‌هایی برای تأخیر خوردن یک بازی یا محتوای جدید آن وجود دارد.

بااین‌حال در جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر استودیو MDHR رسما اعلام کرد که مراحل توسعه بسته الحاقی The Delicious Last Course کاپهد تمام شد و این بازی به اصطلاح گلد شده است. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ می‌توانند در تاریخ ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن) منتظر عرضه The Delicious Last Course با قیمت هشت دلار باشند.

The Delicious Last Course دو کاراکتر دوست داشتنی کاپهد و ماگمن را به‌همراه یک شخصیت جدید به اسم Ms Chalice وارد ماجراجویی تازه‌ای می‌کند که در جریان آن باید به Chef Saltbaker کمک کنید. ازاین‌رو بازیکنان در منطقه جدید Inkwell Isle با دشمنان جدید روبه‌رو خواهند شد و از سلاح‌های تازه‌ای استفاده خواهند کرد. اشاره کنم که می‌توانید تمامی محتویات اصلی بازی Cuphead را مجددا با شخصیت Ms Chalice تجربه کنید تا با حس‌وحال متفاوت از آن‌ها لذت ببرید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Cuphead را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده