نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۸

تاریخ انتشار بازی TMNT: Shredder's Revenge مشخص شد

سرانجام تاریخ انتشار بازی پیکسل‌آرتی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge اعلام شد.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد Summer Game Fest 2022، استودیوی کانادایی Tribute Games رسما از تاریخ عرضه بازی موردانتظار TMNT: Shredder's Revenge رونمایی کرد.

این بازی که برای اولین‌بار در ماه مارس سال گذشته معرفی شد، قرار است تجربه مبارزه لاک‌پشت‌های نینجای دوست‌داشتنی با گروه شرور Foot Clan و البته شخصیت شریدر را در دسترس بازیکنان قرار دهد. حالا تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که گیم‌پلی شخصیت Casey Jones را به نمایش می‌گذارد.

کیسی جونز به همراه آوریل اونیل از دوستان قدیمی لاک‌پشت‌ها هستند و تصمیم دارند تا هر طور که ممکن است از خیابان‌های نیویورک دربرابر تبهکاران محافظت کنند. کیسی با استفاده از چوب هاکی معروف‌اش می‌تواند انتخاب خوبی برای بازیکنانی باشد که به‌دنبال سرعت و قدرت بالایی برای ازبین‌بردن دشمنان هستند.

همچنین در جریان این تریلر اعلام شد که امکان تجربه بازی به همراه ۶ بازیکن دیگر نیز وجود دارد. طبق تایید سازندگان بازی، تعداد دشمنان هر صحنه براساس تعداد بازیکنانی که در یک گروه مشغول بازی هستند یکسان‌سازی می‌شود و بنابراین بازیکنان نباید نگرانی خاصی درباره تعادل سختی هنگام تجربه آن با دوستان‌شان یا به‌صورت تک‌نفره باشند. شما می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) و با قیمت ۲۵ دلار برای نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس و پی‌سی گیم‌پس هم قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده