نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: لو رفتن اطلاعات از اولین DLC بازی Forza Horizon 5

به نظر می‌رسد طبق برخی اطلاعات لورفته در استیم، بازی Forza Horizon 5 همانند نسخه‌ی سوم یک بسته الحاقی با محوریت Hot Wheels دریافت خواهد کرد.

شایعات مربوط‌به اولین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 چند ماه است که در حال پخش شدن هستند. اگرچه استودیوی پلی‌گراند گیمز و شرکت مایکروسافت تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد این DLC منتشر نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد به‌لطف لو رفتن برخی اطلاعات در استیم، اولین اطلاعات پخش شده‌اند. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند که اولین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 با محوریت Hot Wheels عرضه خواهد شد. این گزارش براساس یک تصویر است که با به‌روزرسانی صفحه‌ی استیم بازی Forza Horizon 5 منتشر شد اما پس از مدتی حذف شد.

سری Forza Horizon ارتباطی طولانی با Hot Wheels دارد. Forza Horizon 3 یک بسته الحاقی با موضوع Hot Wheels دریافت کرد و نسخه‌ی چهارم نیز پس از انتشار، اتومبیل‌های Hot Wheels را در قالب یک DLC در دسترس بازیکنان قرار داد. از آنجایی که شوکیس بازی‌های ایکس باکس و بتسدا قرار است در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) امسال برگزار شود، به احتمال زیاد شاهد رونمایی از این DLC باشیم.

Forza Horizon 5 هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. در مجموع بیشتر از ۲۰ میلیون نفر حداقل یک بار این بازی را اجرا کرده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده