// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۴

ریمیک The Last of Us معرفی شد [بروزرسانی: انتشار تریلر رسمی]

فروشگاه رسمی PlayStation Direct با شروع پیش‌فروش The Last of Us Part 1 باعث شد که مطمئن شویم ریمیک The Last of Us در چه تاریخی از راه می‌رسد.

بروزرسانی ۲۰ خرداد: در جریان رویداد سامر گیم فست، نیل دراکمن از ناتی‌داگ با حضور در مراسم، رسما بازی The Last of Us Part 1 را معرفی کرد. او همچنین توضیحاتی هرچند بسیار جزئی از نسخه چندنفره لست آو آس ارائه و اعلام کرد که این اثر بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و سال آینده اطلاعات بیش‌تری از آن ارائه می‌شود. یک تصویر مفهومی هم از این بازی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید ابتدا تریلر رسمی معرفی The Last of Us Part 1 را تماشا کنید و بعد هم قسمتی از صحبت‌های نیل دراکمن و تصویر اشاره‌شده را در ویدیویی جداگانه ببینید:

تریلر معرفی بازی The Last of Us Part 1:

دانلود از آپارات

تصویر مفهومی بازی چندنفره ناتی‌داگ:

دانلود از آپارات

متن اصلی خبر ۱۹ خرداد: در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو ناتی‌داگ و بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) بازی The Last of Us Part 1 (ریمیک لست آو آس) را روی پلی استیشن 5 تقدیم گیمرها خواهند کرد. همچنین در انتهای تریلر فاش‌شده در فروشگاه رسمی PlayStation Direct تایید شد که بازی در آینده روی پلتفرم PC هم در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 در آینده عرضه خواهد شد

استودیوی بازی‌سازی NaughtyDog اعلام کرد که با وفاداری نسبت به نسخه‌ی اصلی در این ریمیک سراغ بهبود کنترل‌ها، افزایش امکانات Accessibility (در دسترس بودن بیشتر ویدیوگیم برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص) و به‌روزرسانی گیم‌پلی بازی The Last of Us رفت. سازندگان می‌گویند که The Last of Us Part 1 پلی استیشن 5 بیشتر از نسخه‌های PS3 و PS4 بازیکن‌ها را در تجربه‌ی بازی غرق خواهد کرد. علاوه‌بر پیشرفت گرافیکی واضح، بازی چه در گشت‌وگذارها و چه در مبارزات بهتر از قبل شده است.

شما در ادامه می‌توانید چند اسکرین‌شات از بازی The Last of Us Part 1 پلی استیشن 5 و همچنین تصویر رسمی کاور آن را مشاهده کنید. ناتی داگ تایید کرد که DLC تحسین‌شده Left Behind هم در بازی The Last of Us Part 1 به‌صورت کامل بازسازی شده است.

یک کلیکر در بازی The Last of Us Part 1 استودیو ناتی داگ برای پلی استیشن 5 سونی

تریلر بازی The Last of Us Part 1 به‌لطف فروشگاه رسمی فروشگاه رسمی PlayStation Direct شرکت سونی در اینترنت لو رفت و احتمالا به‌زودی شاهد پخش رسمی آن در سامر گیم فست ۲۰۲۲ خواهیم بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده