// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۱

احتمال پشتیبانی دنباله‌ بازی Everybody’s 1-2 Switch از 100 بازیکن

نینتندو در حال کار روی دنباله‌ی 1-2 Switch تحت نام Everybody’s 1-2 Switch است. طبق گزارش‌ها این بازی ممکن است از ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی کند.

نینتندو در حال کار روی دنباله‌ی بازی خانوادگی 1-2 Switch است. این دنباله Everybody’s 1-2 Switch نام دارد و قابلیت پشتیبانی از ۱۰۰ بازیکن را دارا است. بازی 1-2 Switch در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است و یک تجربه‌ی خانوادگی و دورهمی را ارائه می‌دهد. این بازی طبق آخرین آمارها موفق به فروش ۳/۵ میلیون نسخه‌ای شده است.

سازندگان به‌جای اینکه برای دنباله‌ی بازی مینی گیم‌های بیش‌تری را تعبیه کنند، تصمیم گرفتند تعداد بازیکنان قابل پشتیبانی را افزایش دهند. نسخه‌ی اصلی تا ۲ بازیکن را پشتیبانی می‌کرد و Everybody’s 1-2 Switch احتمال دارد تا ۱۰۰ بازیکن را پشتیبانی کند.

استودیوی Nintendo EPD Group 4 برای ساخت این بازی از Jackbox Games الهام گرفته است که سابقه‌ی ساخت بازی‌های خانوادگی و دورهمی را دارند. بازی Everybody’s 1-2 Switch قرار است با استفاده از تلفن‌های همراه پشتیبانی از ۱۰۰ بازیکن را فراهم کند.

مردی در حال گاز زدن همبرگر مجازی

این بازی در حال ساخت مینی گیم‌های متنوع و زیادی دارد، اما به نقل از گزارش‌های منتشر شده خانواده‌هایی که موفق به تجربه‌ی پیش از موعد آن شده‌اند، نظر مساعدی نسبت به آن ندارند. به نظر آن‌ها مکانیک‌های بازی خسته کننده‌اند. بااین‌حال نینتندو قصد دارد این بازی را با قیمت ۶۰ دلار برای نینتندو سوییچ عرضه کند.

اما این احتمال نیز وجود دارد که Everybody’s 1-2 Switch را در قالب Nintendo Switch Online’s Expansion Pack عرضه کنند. فعلاً جزئیات بیش‌تری مطرح نشده و این خبر فعلا در حد شایعه است است و باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ طرفدار بازی‌های نینتندو هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده