نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۹

نگاه کلی به گیم پلی بازی Sonic Origins با پخش تریلر جدید

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی Sonic Origins، سگا تریلر جدیدی از این اثر را در اختیار گیمرها قرار داد تا طرفداران بیشتر با ویژگی‌های جدید این نسخه آشنا شوند.

کم‌تر از سه هفته به عرضه‌ی رسمی بازی Sonic Origins زمان باقی مانده‌ است. این اثر در تاریخ ۲۳ ژوئن سال جاری میلادی (۲ تیر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به‌تازگی سگا در طی برگزاری شوکیس سونیک سنترال، تریلر جدید بازی Sonic Origins را پخش کرد تا طرفدارن یک نگاه کلی به گیم‌پلی بازی داشته باشند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده کردید، بازی Sonic Origins موارد مختلفی را تقدیم گیمرها می‌کند. کاربران قادر هستند با کاراکتر‌های مختلف به تجربه بازی بپردازند و لذت ماجراجویی اثر را برای خود دوچندان کند. امکان وقوع این امر در نسخه‌های اولیه وجود نداشت. به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند بازی Sonic the Hedgehog را با شخصیت Tails تجربه کنند و برخی مراحل بازی Sonic the Hedgehog 2 را با کاراکتر Knuckles پشت سر بگذارند.

بازی Sonic Origins هر دو حالت Classic و Anniversary را با خود به همراه خواهد آورد. در حالت اول بازیکنان می‌توانند بازی را با وضوح تصویر اصلی این اثر تجربه کنند و با محدودیت در تعداد جان در بازی مواجه خواهند بود. اما در حالت دوم کاربران قادر هستند تا بازی را وضوع به‌روزرسانی‌شده و به شکل تمام‌صفحه تجربه کنند. در حالت Anniversary محدودیتی در تعداد جان نیز وجود ندارد.

بازی Sonic Origins شامل آثاری مثل Sonic 3 and Knuckles ،Sonic the Hedgehog 2 ,Sonic the Hedgehog و Sonic CD خواهد بود. این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما چیست؟ تجربه خاطرات گذشته چه حسی برای شما خواهد داشت؟ دیدگاه خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده