نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۸

نمایش گیم‌پلی جدید بازی Sonic Frontiers | رونمایی از انیمیشن پیش‌درآمد

نمایش جدید بازی ماجراجویی Sonic Frontiers صحنه‌های بیشتری از گیم‌پلی جهان باز آن را نشان می‌دهد.

روز گذشته و در جریان برگزاری رویداد Sonic Central شرکت سگا، نمایش گیم‌پلی تازه‌ای از جدیدترین بازی سری اصلی شخصیت محبوب سونیک منتشر شد.

این نمایش که بخشی از پوشش اختصاصی وب‌سایت IGN از بازی Sonic Frontiers به‌حساب می‌آید، ماجراجویی‌های سونیک در سرزمین Starfall و مبارزه با دشمنان را به نمایش می‌گذارد. همچنین در این ویدیو شاهد صحنه‌هایی از باس‌فایت‌ها و معماها و پازل‌های بازی نیز هستیم. طبق اطلاعات منتشرشده، سونیک فرانتیرز حال‌و‌هوای تاریک‌تر و جدی‌تری نسبت به بازی‌های قبلی این مجموعه خواهد داشت. همان‌طور که از موسیقی متن بازی که در این تریلرها شنیده می‌شود نیز مشخص است، داستان بازی بیشتر روی اسرار و افسانه‌های این جزیره‌های ناشناخته که سونیک در آن گیر افتاده است، تمرکز دارد.

براساس جزئیات منتشرشده در این پیش‌نمایش جدید، بازیکنان با جست‌وجو در جزایر Starfall که بازی در آن جریان دارد، با باس‌فایت‌های عظیم‌الجثه‌ای که به غول‌های بازی Shadow of the Colossus شباهت دارند رو‌به‌رو می‌شوند. همچنین هر مبارزه با این باس‌ها و دیگر ربات‌های حاضر در این جزیره، امتیازهای تجربه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که می‌توانند برای باز کردن قابلیت‌های جدید و پیشرفت دادن توانایی‌های سونیک از آن‌ها استفاده کنند.

به‌علاوه با شکست دادن چند باس به‌صورت متوالی، پورتال‌هایی درکنار هم قرار می‌گیرند تا سونیک را به مراحل خطی و کلاسیک ببرند؛ مراحلی که در بازی‌های قبلی سونیک آن‌ها را تجربه کردیم. شما می‌تواندی پیش‌نمایش گیم‌پلی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین در مراسم Sonic Central شب گذشته شاهد پخش اولین تیزر از انیمیشن کوتاه Sonic Frontiers: Prologue بودیم. این انیمیشن پیش‌درآمد که قبل از عرضه‌ی سونیک فرانتیرز پخش خواهد شد، قرار است ماجراهای سونیک، Tails و Amy Rose را پیش از وارد شدن آن‌ها به یک کرم‌چاله روایت کند؛ سفری که باعث جدا شدن آن‌ها و گیر افتادن سونیک در جزیره Starfall می‌شود.

در این انیمشین کوتاه، ناکلز نیز حضور دارد و به‌نوعی او شخصیت اصلی این داستان کوتاه خواهد بود. هنوز اطلاعات بیشتری از این انیمیشن در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد می‌توانیم اولین تریلر کامل آن را در برنامه Summer of Gaming وب‌سایت IGN در روزهای آینده تماشا کنیم.

دانلود از آپارات

بسیاری از هواداران پس از انتشار اولین نمایش‌های از گیم‌پلی Sonic Frontiers، نارضایتی خود را از ساده و تکراری بودن نمایش‌های این بازی ابراز کردند. هواداران درخواست دارند تا عرضه بازی حداقل تا چند ماه دیگر به تأخیر بیفتد تا سازندگان بتوانند نوآوری‌های بیشتری در گیم‌پلی بازی که در حال حاضر خسته‌کننده به‌نظر می‌رسد، اعمال کنند. البته سگا می‌گوید که همه‌ی نمایش‌های منتشرشده تاکنون از این بازی، مربوط‌به نسخه‌های در حال ساخت قدیمی‌تر بازی است و گیمرها می‌توانند انتظار بهتر شدن کیفیت گیم‌پلی بازی را در نسخه نهایی داشته باشند.

بازی Sonic Frontiers در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده