// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت بازی هورایزن فوربیدن وست به رتبه یک

در جریان هفته منتهی به ۱۷ خرداد ماه، بازی Horizon Forbidden West توانست یک بار دیگر صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

در چند هفته گذشته، شاهد عملکرد بسیار خوب هورایزن فوربیدن وست بوده‌ایم و همراه‌با افزایش موجودی پلی استیشن 5 در بریتانیا، فروش این بازی هم افزایش پیدا کرده است. حال در هفته منتهی به ۱۷ خرداد ماه، مجددا موجودی کنسول نسل نهمی سونی افزایش پیدا کرده است و دوباره شاهد صدرنشینی بازی Horizon Forbidden West استودیو Guerrilla هستیم.

در ادامه، بازی Nintendo Switch Sports رتبه دوم را به‌خود اختصاص داد و بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga سوم شد. همچنین بازی FIFA 22 و بازی Mario Kart 8 Deluxe به ترتیب جایگاه‌های چهارم و پنجم را کسب کردند.

در نیمه‌ی دوم جدول، Pokemon Legends: Arceus ششم شده است و یکی از نکات جالب این هفته مربوط‌به بازی WWE 2K22 می‌شود. کاهش قیمت این محصول در تخفیفات Days of Play پلی استیشن باعث شد تا شاهد رشد ۳۵۶ درصدی در فروش باشیم و حال بازی WWE 2K22 از رتبه ۳۵ به ۷ صعود کرده است. بازی Sniper Elite 5 در هفته دوم عرضه خود جایگاه هشتم را کسب کرد و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft نهم شده است. در آخر بازی Gran Turismo 7 استودیو پولی‌فونی دیجیتال که بیشتر از سه ماه از عرضه‌ی آن می‌گذرد، رتبه‌ی ۱۰ را به‌دست آورد.

شما می‌توانید جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا طی هفته‌ی منتهی به ۱۷ خرداد (۷ ژوئن) از نظر فروش نسخه‌های فیزیکی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲Horizon Forbidden West-
۲۳Nintendo Switch Sports-
۳۴Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۴۶FIFA 22-
۵۱۰Mario Kart 8 Deluxe-
۶۸Pokemon Legends: Arceus-
۷۳۵WWE 2K22بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۱Sniper Elite 5-
۹۹نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۱۰۵Gran Turismo 7-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده