// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۸

شایعه: روند توسعه‌ی بازی Fable به خوبی پیش می‌رود

جز کوردن از ویندوز سنترال معتقد است شایعات پیرامون بازی Fable صحت ندارند و روند توسعه‌ی بازی به خوبی پیش می‌رود.

بازی Fable مدت‌ها است که توسط استودیوی پلی‌‌گراند گیمز در حال ساخت است. اما اطلاعات زیادی در خصوص آن موجود نیست. بااین‌حال شایعات اخیر عنوان می‌کردند که توسعه‌ی بازی با مشکل مواجه شده است. جز کوردن اما با این شایعات موافق نیست. این منبع شناخته شده معتقد است روند توسعه‌ی بازی به خوبی پیش می‌رود.

وقتی از جز کوردن درباره‌ی شایعات محدود شدن Fable و حذف شدن برخی از ویژگی‌های آن پرسیده شد، ایشان پاسخ دادند: «جالب است، همین چند وقت پیش در جلسه‌ی پیش‌نمایش گیم‌پلی بازی حاضر بودم. سازندگان به قدری ویژگی و قابلیت به بازی اضافه کرده‌اند که از توان آن‌ها خارج بوده و منجر به تأخیرهای مکرر بازی شده است. برای همین سازندگان تصمیم گرفتند قابلیت‌های Fable را اولویت بندی کنند و در آن واحد روی یک ویژگی متمرکز شوند.»

مایکروسافت و استودیوی پلی‌‌گراند گیمز تاکنون از گیم‌پلی Fable رونمایی نکرده‌اند. این بازی چندین سال است که برای ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه قرار دارد. شوکیس مایکروسافت و بتسدا در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار خواهد شد، اما کمی بعید به‌نظر می‌رسد که شاهد نمایشی از بازی فیبل باشیم. بااین‌حال جف گراب که یکی از منابع شناخته شده‌ی ایکس باکس به شمار می‌رود عرضه‌ی Fable تا پیش از ۲۰۲۳ را محتمل نمی‌داند و حتی برخی می‌گویند بازی احتمالا در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ به نظر شما Fable بازی موفقی خواهد شد؟ لطفاََ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده