نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸

شایعه: فاش شدن اطلاعاتی از حالت‌ها و وجود کراس پلتفرم در Division Heartland

به‌تازگی تام هندرسون جزئیاتی از حالت‌های Nightfall و Hunt بازی The Division Heartland را منتشر و به وجود قابلیت کراس پلتفرم در این بازی اشاره کرده است.

درحالی‌که شرکت یوبیسافت همچنان با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف از بازی The Division 2 پشتیبانی می‌کند، به‌صورت همزمان توسعه‌ی بازی The Division Heartland نیز ادامه می‌دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی قرار است در سال مالی ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ به‌صورت رایگان عرضه شود. حال به‌تازگی تام هندرسون جزئیات جدیدی از این بازی را فاش کرده است.

تام هندرسون در گزارش‌های قبلی خود به وجود دو حالت Expedition و Storm در بازی The Division Heartland اشاره کرده بود و جزئیات هر کدام را نیز در اختیار طرفداران قرار داد. حال در گزارشی جدید، هندرسون مدعی شد که نام حالت Expedition اکنون به Excursion تغییر یافته است. همچنین وی به دو حالت جدید دیگر به نام‌های Nightfall و Hunt اشاره کرده است. به‌گفته‌ی هندرسون، Nightfall یک حالت PvE مبتنی بر مأموریت‌های مختلف است که هدف آن جمع آوری منابع، لوت کردن، زنده ماندن و سپس استخراج است.

مبارز بازی The Division Heartland

در درجه‌های سختی بالاتر، حالت Nightfall لایه‌های بیشتری خواهد داشت و مأموریت‌های دشوارتری به مانند تصرف پایگاه‌ها یا کشتن دشمنانی خاص را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. نکته‌ی جالب این حالت این است که بازیکنان باید فرایند استخراج را در نقاط خاصی از نقشه انجام دهند که ممکن است از پایگاه آن‌ها دور باشد. در همین حال اگر این مأموریت تا تاریکی روز طول بکشد، برخی دشمنان هوش مصنوعی به نام Vulture در نقشه ظاهر خواهند شد و بازیکنان باید در مقابل حملات آن‌ها زنده بمانند.

در مورد حالت Hunt، هندرسون می‌گوید که ظاهراً یک حالت مبتنی بر PvP بدون حضور دشمنان هوش مصنوعی است. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نوعی از رقابت‌های چندنفره و رقابتی شرکت کنند. هندرسون در ادامه گفت که یوبیسافت در حال آزمایش قابلیت کراس پلتفرم بازی The Division Heartland و بازنگری در سیستم ذخیره‌ی منابع و تجهیزات است تا بتواند آن را بیشتر به مکانیسم‌های نسخه‌های اصلی سری The Division شبیه کند. درنهایت هندرسون با استناد بر تصاویر و ویدیوهایی که دیده است اعلام کرد که احتمالا این بازی در مراحل نهایی تولید است و انتظار می‌رود در سال جاری میلادی عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده