نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷

شایعه: وجود انواع تفنگ در گیم پلی بازی Avowed

به‌تازگی جز کوردن گفت که گیم‌پلی بازی نقش‌آفرینی Avowed را تماشا کرد و در آن شاهد مخفی‌کاری، استفاده از تفنگ‌ها و جادوهای مختلف بوده است.

Avowed یکی از موردانتظارترین انحصاری‌های پلتفرم ایکس باکس به شمار می‌آید، اما تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این بازی نقش‌آفرینی توسط استودیوی آبسیدین منتشر نشده است. Avowed حدود دو سال پیش در شوکیس ایکس‌ باکس با یک تریلر کوتاه CGI معرفی شد اما از آن زمان تاکنون در هیچ کدام از رویدادهای شرکت مایکروسافت نمایشی نداشته است. بااین‌حال زمان زیادی تا ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) و برگزاری کنفرانس جدید ایکس باکس باقی نمانده است و طرفداران منتظر هستند در این رویداد اطلاعات بیشتر یا نمایشی از گیم‌پلی بازی Avowed را دریافت کنند.

با اینکه تا رویداد جدید ایکس باکس چیزی باقی نمانده است، اما اخیرا جز کوردن از WindowsCentral در جریان یک پادکست اعلام کرد گیم‌پلی اولیه‌ی بازی Avowed را دیده‌ است که در آن مبارزه با انواع تفنگ، مخفی‌کاری، تیراندازی با کمان و استفاده از جادوهای مختلف نمایش داده شده است. کوردن در ادامه توضیح داد که بازی Avowed در جهانی مشترک با Pillars of Eternity قرار دارد؛ پس جای تعجبی نیست که در جدیدترین اثر استودیوی آبسیدین تفنگ‌ وجود داشته باشد.

Avowed هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما این احتمال وجود دارد که در رویداد ایکس باکس جزئیات بیشتری را به‌دست آوریم. بااین‌حال انتظار نمی‌رود که این بازی در سال جاری منتشر شود و برخی گزارش‌ها نیز به انتشار احتمالی آن در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ اشاره داشته‌اند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Altchar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده