نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱

نمایش استیو آئوکی در تریلر تازه بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2

شرکت اکتیویژن نسخه‌ی دیگری از تریلر بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 به اشتراک گذاشت که استیو آئوکی را در میان اعضای تیم Task Force 141 نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اکتیویژن نسخه‌ی دیگری از تریلر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 با حضور استیو آئوکی، تهیه‌کننده‌ی موسیقی و دی‌جی آمریکایی پخش کرده است. در این نسخه از تریلر استیو آئوکی به‌عنوان یکی از اعضا با تیم Task Force 141 همراه شده است که شامل کاراکترهای کاپیتان پرایس، گوست و سرهنگ الخاندرو وارگارس می‌شود. در بخش آغازین تریلر استیو آئوکی از اعضای باتجربه‌ی تسک فورس ۱۴۱ سؤال می‌کند که در هدست خود به چه چیزی گوش می‌دهند و در پاسخ به خود می‌گوید: «متوجه شدم، به آهنگ من»!

استیو آئوکی در این تریلر کیکی را بیرون می‌آورد که با خامه و عبارت نمادین Stay Frosty (آماده باش) مجموعه‌ی Modern Warfare تزئین شده است. این موسیقی‌دان سپس مقداری از خامه‌ی روی کیک را در دهان می‌گذارد و می‌گوید: «مزه‌ای شبیه پیروزی داره». در پایان کاپیتان پرایس به این نتیجه می‌رسد که احتمالا بهترین کار ماندن استیو آئوکی در ون است. در گذشته شاهد انتشار یک تریلر مشابه از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 با حضور پیت دیویدسون، استندآپ کمدین آمریکایی نیز بودیم. شما می‌توانید تریلر تازه بازی MW2 را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای عرضه در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. طرفدارها می‌توانند در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) منتظر معرفی کامل این نسخه باشند. داستان این بازی روی مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر کلمبیایی متمرکز خواهد بود. درضمن داستان کلی این نسخه در مقایسه با بازی قبلی تاریک‌تر و خشونت‌آمیزتر است و مبارزات بازی نزدیک‌تر و حساس‌تر از نسخه‌های قبلی این مجموعه‌ی پرطرفدار دنبال می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده