نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶

نمایش مبارزات در تریلر جدید گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers

شرکت سگا با پخش یک تریلر گیم‌پلی تازه نشان داد که طرفدارها باید چه انتظاراتی از بخش مبارزات بازی Sonic Frontiers داشته باشند.

به‌وضوح شرکت Sega امید زیادی به بازی Sonic Frontiers دارد و می‌خواهد با نسخه‌ی بعدی این مجموعه‌ی پلتفرمر باسابقه به موفقیت‌های بیشتری دست یابد. از هفته‌ی گذشته این شرکت شروع به نمایش بخش‌های بیشتری از بازی به طرفدارها کرد که با استقبال زیادی مواجه نشد. اخیرا دنیای گسترده و برخی از چالش‌های پلتفرمینگ بازی به نمایش درآمد و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر گیم‌پلی جدیدی برای نمایش مبارزات آن پخش شده است.

این تریلر که برای تماشای آن به بیش از ۶ دقیقه زمان نیاز خواهد بود، بسیار پروپیمان است. تعداد زیادی از دشمنان مختلف، لوکیشن‌ها و حملات در این ویدیو نشان داده می‌شوند. بااین‌حال اگر در زمره‌ی کسانی قرار می‌گیرید که کمی نگران ایرادات جزئی بازی Sonic Frontiers هستند، ویدیوی تازه احتمالا به‌هیچ‌عنوان باعث کاهش نگرانی شما نخواهد شد. به‌هرشکل شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی تازه بازی سونیک فرانتیرز را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Sonic Frontiers در جریان رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۱ معرفی شد و در فصل تعطیلات امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی ماجراهای خارپُشت آبی مجموعه و دوستانش را دنبال می‌کند که به‌دنبال دکتر اگمن می‌روند؛ دانشمندی که کنترل یک فناوری باستانی را از دست داده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده