نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۵

پخش تریلر اضافه شدن گرگینه ها به بازی The Sims 4

جدیدترین بسته الحاقی بازی Sims 4 یک منطقه‌ی کاملا جدید و محتویات شخصی‌سازی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا بتوانند به‌عنوان یک گرگینه زندگی کنند.

به‌تازگی شرکت EA بسته‌ی الحاقی جدید بازی The Sims 4 را با انتشار یک تریلر معرفی کرد. این بسته الحاقی جدید Werewolves نام دارد و همان‌طور که از نام آن مشخص می‌شود، قرار است به بازیکنان امکان زندگی به مانند یک گرگینه را بدهد. بازیکنان در این بسته الحاقی جدید می‌توانند علاوه‌بر فرم انسانی خود، ظاهر گرگینه‌ای را نیز به‌صورت کامل و دلخواه شخصی‌سازی کنند.

علاوه‌بر این موارد، یک منطقه‌ی جدید به نام Moonwood Mill به بازی اضافه خواهد شد. در این منطقه دو دسته گرگینه به نام‌های Wildfangs و Moonwood Collective زندگی خواهند کرد. Moonwood Collective گروهی از گرگینه‌های کارکشته هستند که بر سنت‌ها، خودکنترلی و اجتماع تمرکز می‌کنند. در مقابل گروه Wildfangs گرگینه‌هایی هستند که به‌دنبال تجمل‌گرایی، تفریح و سبک زندگی پانک هستند. بازیکنان با پیوستن به هر یک از این گروه‌ها باید یک سری مسئولیت‌ها و تعهدات را بپذیرند و سلسله مراتب خاصی را طی کنند. درنهایت بازیکنان می‌توانند تبدیل به گرگینه آلفا شوند و رهبری یک گروه را به‌دست بگیرند.

تبدیل شدن به یک گرگینه در بازی The Sims 4 مکانیسم‌های جدیدی را به گیم‌پلی اضافه می‌کند. در این حالت بازیکنان علاوه‌بر به‌دست آوردن توانایی‌های گرگینه‌ها به مانند زوزه کشیدن و جابجایی در زیر زمین، می‌توانند از قابلیت Fury نیز استفاده کنند. درگیری با سایر گرگینه‌ها یا قرار گرفتن زیر نور ماه کامل می‌توانند تغییراتی را در Fury ایجاد کند.

دانلود ویدیو از آپارات

با اعلام شرکت الکترونیک آرتز بسته الحاقی Werewolf بازی The Sims 4 قرار است در تاریخ ۲۶ خرداد (۱۶ ژوئن) امسال روی پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده