نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳

احتمال معرفی بازی Pentiment آبسیدین در کنفرانس ایکس باکس

ظاهرا جاش سویر از استودیو آبسیدین به رونمایی از بازی نقش‌آفرینی Pentiment در رویداد Xbox and Bethesda Games Showcase اشاره کرده است.

استودیو Obsidian Entertainment را می‌توان یکی از پرمشغله‌ترین استودیوهای ایکس باکس به‌حساب آورد. درحال‌حاضر این توسعه‌دهنده روی بازی Grounded کار می‌کند که هنوز نسخه‌ی کامل آن در دسترس بازیکن‌ها قرار نگرفته است و بازی‌های Avowed و The Outer Worlds 2 را نیز در دست توسعه دارد. اما احتمالا آبسیدین اینترتینمنت روی پروژه‌ی دیگری نیز کار می‌کند که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

در نوامبر سال ۲۰۲۱ گزارش شد که استودیو آبسیدین اینترتینمنت مشغول کار روی یک بازی نقش‌آفرینی تحقیقاتی معرفی‌نشده با نام Pentiment است. گویا این بازی توسط یک تیم کوچک در آبسیدین به سرپرستی جاش سویر، کارگردان بازی‌های Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. طبق گزارش‌ها این بازی که دارای روایتی چند شاخه است، کنترل یک مأمور تحقیق در اروپای قرن شانزدهم را به بازیکن محول می‌کند.

رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا در تاریخ ۲۲ خرداد پیگیری می‌شود

اکنون به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا معرفی بازی Pentiment باقی نمانده باشد. جاش سویر اخیرا توئیت مایکروسافت در ارتباط با Xbox and Bethesda Games Showcase را بازنشر کرد که احتمالا به حضور یکی از آثار مورد علاقه‌ی این بازی‌ساز و دنبال‌کنندگان آثارش در رویداد پیش‌رو اشاره دارد. این رویداد در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار خواهد شد.

با اینکه هنوز این مورد رسما از سوی استودیو Obsidian تأیید نشده است، اما احتمال دارد که ظرف یک هفته‌ی آینده از بازی Pentiment رونمایی شود و جزئیات بیشتری از آن در اختیار طرفدارها قرار بگیرد. درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا دیگر آثار آبسیدین در رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا حضور خواهند داشت یا خیر.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده